Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Mari T welkom! We hebben dezelfde NOD ? eerste ronde spannend. Heb je de pil geslikt of had je iets van een spiraal? 
Ambibambi begrijpelijk dat je om die reden ook dan zegt liever niet zou ik ook doodeng vinden. Hopelijk gewoon 1 dan voor je ? of gezonde tweeling ?
FlowerS verlies de moed niet. Het is goed dat je zo denkt voor teleurstelling maar het zou kunnen dat het gewoon innesteling is. Had gelezen fat dit een aantal dagen aan kan houden hoeveelheid verachilt per vrouw maar het is altijd minder als menstruatie.

Hoi hoi iedereen, 
Vanochtend naar dokter geweest. 
Gister avond kreeg in een beetje bloed verlies bij afvegen (lekker verhaal) en vanochtend ook beetje. Ik voel mij echt heel erg ongesteld. Maar dat zal in mijn hoofd zitten. Dus zo zie je wat een afspraak met de dokter al niet kan doen.haahah
De dok heeft even onderzoek gedaan. En geen gekke dingen gevoeld. We gaan paar maandjes aan kijken (klinkt als een jaar in mijn ooren maar moet toch geduld hebben) en als ik niet regelmatig ben dan moet ik weer bellen. Pijn zou moeten verdwijnen na ongi. 
Dus so far. 
2ling zou ik echt niet leuk vinden. Zo intensief. Maar goed als het zo is is het zo. Lol

Hallo iedereen
Ik heb daarnet gebeld voor de resultaten, de waarden waren gezakt naar 15%. Maandag moet ik terug bloed laten prikken om te kijken of alles weg is. We kregen de opdracht om deze maand niet te proberen. Het volgende eitje zou te zwak kunnen zijn en weer op een MK kunnen uitdraaien. Na volgende maandstonden dus nieuwe poging met ivf en wordt de eventuele zwangerschap ondersteund met utrogestan omdat we het al 2 keer zo vroeg verloren zijn.
Ik blijf moed houden, hoewel het voor het ogenblik heel moeilijk is... 
Ik denk niet dat ik hier de komende weken tevoorschijn zal komen. Hopelijk kan ik in november hier goed nieuws komen plaatsen.
Tot later en succes nog aan iedereen. ?

Ik krijg dinsdag een nieuwe tattoo dus het is even spannend natuurlijk, zij het wat sneu vinden om dezelfde ochtend nog af te moeten zeggen. Ik ga dus zondag mijn eerste test maar doen als ik dan uiteraard nog geen ongesteldheid heb. Lekker getimed weer ?

Ju81 haha ja dat zou ik ook doen! Snel testen zodra het kan/mag! Maar het blijft sowieso spannend.
Mari T welkom! Heel fijn dat je hier alles van je af kunt schrijven!
Sté heel veel sterkte de komende tijd, logisch dat je je even niet meer van je laat horen. 
Phoe een tweeling... Dat lijkt me heftig zeg! Eigenlijk nooit over nagedacht. Mijn vriend is er meer niet dan wel, dus de zorg komt voor 80% op mijn schouders. Dus liever 1 haha, maar een tweeling is uiteraard ook welkom. Het zit gelukkig niet in de familie.
Vandaag weer wat steekjes, maar nog steeds witte afscheiding (sorry voor de details op de vroege ochtend). Ik hou dus hoop.

Stevie haha ja dat zou jammer zijn ? ik ben gelijk jaloers ik wil ook een nieuwe ? heb nog een hele been sleeve in gedachte maar kost ook wat ? 
Ik moet ook me haar verven maar dan ga ik denken tjah als ik zwanger ben kan het niet dus wacht tot na de 19e voor ik iets ga doen of niet ?
Sté heel veel sterkte kom even tot rust. Fijn dat je zo geholpen wordt en hopelijk goed nieuws in november!
Joufullylife hoor je vaak he pas na een jaar dat ze wat doen omdat dat het gemiddelde is. Ik vind het eigenlijk best jammer dat hrt zo lang is. Wat nou als je leeftijd meespeelt of al errdere kinderen. Geef het dan een half jaar klinkt veel eerlijker maar goed. Fijn dat je terrecht kon en toch weer iets meer weet. Hopelijk lukt het snel!

Terug
Bovenaan