Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Clearblue is wel superduur... ik twijfel. Misschien moet ik er ook wat minder mee bezig zijn en gewoon de week rond de eisprong flink seksen. 
Minder dan 5 koppen koffie per dag is goed te doen! Ik zou 5 koppen niet snel redden ;). (In het andere topic zei ik 2, maar volgens mij is dat als je al zwanger bent). 
 
Om eerlijk te zijn drink ik gewoon lekker een wijntje hoor! Sowieso tot de eisprong!
Richting de nod vind ik het minder prettig en drink ik alleen als ik een etentje heb en er echt zin in heb. Rest van de voeding ga ik pas rekening mee houden als ik een positieve test heb. En koffie vind ik niet lekker dus dat scheelt weer.
 
Sorry voor de spelfouten het schermpje verdween telkens en ikke maar typen maar de helft viel telkens weg. 
Google is Mn beste vriend ??? 
Nou toen ik zwanger was dronk ik nog bakken koffie 5 a 6 at ik dropjes bij het leven. Ik wist toen helemaal niet dat dat schadelijk kon zijn. Echt erg! Nu zoek ik bijna alles op Mn de dingen die ik graag eet of drink of dat dat goed of slecht kan zijn. 
 
Oja en alcohol met mate. Na eisprong liever niet, maar als ik toevallig n feest miss toch 1 wijntje dat ligt er dan aan. Rauw vlees en vis vind ik niet meer lekker na de zwangerschap en ik lust geen bijzondere kaasjes dus dat scheelt. Ik vind dat je jezelf ook niet alles hoeft te onthouden en gewoon moet doen waar jij je prettig bij voelt, t moet wel leuk blijven 
 
 
LepeltjeLepeltje als ik het optel heb ik deze maand dus al 73 euro aan ovulatietesten uitgegeven hahaha. 
30 voor de CB 4 dagen
30 voor de CB 2 dagen
13 voor de kruidvat
Niet iets wat je maandelijks moet willen doen inderdaad, haha. Ik wilde alleen echt heel graag mijn cyclus vinden dus nu ik heb heb ga ik gewoon (mocht het nodig zijn, ik hoop natuurlijk (tegen beter weten in) deze eerste ronde gelijk zwanger te raken) rondom de ovu testen. 
Ik lees goede verhalen over de ovulatietesten van de Action. Qua prijs-kwaliteitverhouding.
 
Snackworteltje ja hoop doet veel en het moeilijk het niet te hebben. Ik heb al dik 8 jaar een kinderwens en mijn man heeft al een dochter dus dat maakt het wigenlijk nog moeilijker. Ik houd super veel van de kleine meid maar de gedachte hij heeft wel een kind met dat mens maar met mij niet blijft soms draaien.
Ik drink overigens geen koffie of thee ivm de caffeine wat anderen al zeiden. Maak je niet zorgen om de alcohol meerdere drinken het tot ze zwanger zijn. Ik drink helemaal niet dus dat scheelt al ? daarnaast is roken ofc slecht ?
Ik zou zelf niet weten hoe ik het cervix slijm zou moeten meten. Ik temp zelf om te weten hoe me eisprong is en ga er deze maand van sensitest ovulatietesten rond de eisprong doen. Al is het me eerste menstruatie na verwijdering ik ben zeer opgelucht dat er een ovulatie was en nu menstruatie. Hopelijk deze ronde ook gewoon aangezien het 3 jaar terug een hopeloos geval was.
Gewicht kan trouwens ook tegen werken zowel onder als overgewicht. Ikzelf tob met overgewicht helaas en ben na dat ene jaar dik 20kg afgevallen hopelijk heeft dat mijn cyclus "normaal" gemaakt. Ik loop nu bij een diëtist om nog meer kwijt te raken voor mezelf maar ook voor de kinderwens.
Verder weet ik eigenlijk geen "bijgeloof" weetjes
Ik hoop dat het voor iedereen en voor mezelf snel lukt. De gedachte nog een jaat bezig te zijn ontmoedigd me een beetje. Gelukkig heb ik me HA achter de hand die me snel doorverwijsd als me cyclus heel afwijkend blijkt te zijn
 
@MamavanB test zou dan in ieder geval donkerder moeten worden de komende dagen ja. 
Ik heb de ovutesten vd action, bevallen mij prima. 2,49 voor 5 testen vind ik ook zeer netjes. Hopelijk heb ik er aan de resterende 3 genoeg om daadwerkelijle LH piek te vinden haha
 
Goedemorgen. Ik ben 3 dagen overtijd. Heb een cyclus van 38 dagen zit nu dus ondertussen op dag 41.
Word echt moe van dat wachten.. morgenvroeg gaan we testen dus ben zo benieuwd. Alleen geen klachten dus voel een negatieve test aankomen. 
Iemand nog meer zo'n lange cyclus? 
 
Terug
Bovenaan