Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Snackworteltje, vanavond gezellig maken ?? maakt nu niet uit dat je lekker genoten heb van je wijntje.. herkenbaar dat je heb staan juichen hehe.. ik deed dat ook haha.. op naar 6 oktober voor jou ?
 
Snackworteltje super! Goed nieuws ik was ook zo blij toen ik een eisprong had! Helaas is het een rood feest geworden ? maar aan de andere kant blij dat dit ook normaal werkt! Veel plezier vanavond ? ik moet helaas nog even wachten. Ik hoop van harte dat het raak is voor je deze maand!!
 
Goedzo snackworteltje!
Spannend. Mijn nod is 5 oktober. Ik heb alleen geen eisprong gevoeld deze maand dus nu ben ik bang dat er geen ei is geweest om te bevruchten. En dus ál de Kruidvat testen worden positief bij mij, dus ik heb geen idee. Verwacht er dus maar niks van. Ook ik heb gisteren wat gedronken. Ik vind het ook maar lastig. Vriendin die arts is dronk ook gewoon af en toe een wijntje tot ze wist dat ze zwanger was. Kan volgens mij wel, er is alleen bewezen dat grote hoeveelheden echt invloed hebben. Alleen als het echt heel lang duurt ga ik denk ik helemaal stoppen. 
 
LepeltjeLepeltje, ik had ook een pak ovulatietesten van Kruidvat gehaald. Waren bij mij ook allemaal positief, terwijl clearblue helemaal wit bleef. Ik vond ze vrij onbetrouwbaar. 
Overigens vond ik de Clearblue 4 dagen ook niet echt betrouwbaar. Ik kreeg 9 keer een knipperende smiley. 
Clearblue roze gaf een smiley op het moment dat ik ook ' vruchtbaar slijm' (serieus, ik verafschuw die term, maar weet geen betere vervanging) had. En allerlei steekjes in mijn buik. Voelt dus als betrouwbaar!
 
@ Snackworteltje. Super fijn! Hele geruststelling ?? ook leuk om weer wat vrolijks te lezen.
Een tip: weinig of minder koffie, heb laatst n x gelezen dat bij veel koffie een negatieve werking zou voor de reis van eitje vanuit stok naar baarmoeder. ( als ik t nog goed heb onthouden ). 
Ik houd hier wel rekening mee ik drink nu dagelijks 0 - 2 kopjes en eigenlijk nooit meer, drink nu ook meer thee in plaats en dan de meeste waar weinig cafeïne in zit. Drink nooit frisdrank en lust geen cola dus met thee-ine moet ikzelf dus beetje uitkijken maa dat is tijdens zwangerschap, merk wel dat ik beter kan slapen dat is de reden dat ik ermee doorga. Kamille, rooibos, munt, brandnetel zit 0% theïne in. 
https://www.babyopkomst.nl/nieuws/koffie-verminderd-kans-op-zwangerschap-fors/
Ik zit ook in mn vruchtbare periode ( althans dat denk ik ) gezien t slijm, dat is trouwens wel n handige, vorige maand ook gedaan en nu wordt t me al aardig duidelijk, ik denk dat ik binnen nu en 3 dagen eisprong krijg. Als ik m weer voel zou helemaal handig zijn. 
Nog leuk bijgeloof weetje: maansteen is de steen van de vruchtbaarheid. Is wel grappig om op te zoeken zou balans geven in de cyclus zodat t bevorderlijk is. Miss bijgeloof of niet maar ik vermoed dar mijn cyclus alweer bijna perfect loopt 27 a28 dgn en ei op dag 13 of 14. Kan aan ketting bv. Niet dat ik t geloof maar baat t niet schaad t niet en als t in vorm van n mooi sieraad is al helemaal leuk ??
 
 
Feyre, 
Het is wel moeilijk om geen verwachtingen te hebben he?!
Ik wéét dat het gemiddeld een jaar duurt, en toch zit ik al te rekenen: ' Als we vanavond seks hebben, dan zaten we goed qua eisprong, dan zou het moeten lukken.' dan ben ik dan en dan 10 weken en kunnen we het vertellen en dan ben ik dan en dan uitgerekend.' 
Alsof ik er ergens vanuit ga dat die eerste poging gelijk raak gaat zijn... Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar hoop doet gekke dingen. 
Hopelijk gaat jouw rode feestje snel over in poepluiers!
 
@kershje, kijk bedankt voor deze tips!
Koffie en frisdrank drink ik gelukkig ook niet. Wel veel groene thee. 

Mooi verhaal van die maansteen! Inderdaad, al is het maar een placebo effect :)
 
Terug
Bovenaan