Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi allemaal,
ik ben nieuw hier, maar meld me ook graag. We gaan ronde 3 in. 
Ik word vooral gek van dat m’n lichaam ineens zo anders lijkt te voelen. Herkenbaar?
mijn NOD is trouwens 14 okt. 
Hopelijk meer geluk deze ronde ?
 
JannaE door te tempen weet ik dat er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik weet iig dat me lichaam het doet of alles werkt zoals het hoort geen idee omdat ik nog niet officieel me cyclus weet. Door de voorgeschiedenis heb ik al met de HA besproken het 3 maanden aan te kijken lukt het niet mag ik gelijk door naar de gyn. Me spiraal is bij de gyn verwijderd en die heeft gelijk met een echo me eierstokken etc bekeken en hij zag niks afwijkends. Ik houd de 3 maanden gewoon aan en dan gewoon advies vragen. Tot nu toe is alleen vanmorgen een vloedgolf aan menstruatie geweest en nu lijkt het al een stuk minder te zijn maar ook dit is pas me eerste menstruatie na verwijdering. Ik temp omdat ik meer wil weten maar ben er niet obsessief mee bezig. Voor we gingen proberen hadden me man en ik al om de dag sex dus daar veranderd sowieso niks in
 
Ik zit nu aan men vruchtbare dagen, dit merk ik aan men cervixslijm! Ik heb wel nog geen positieve ovulatietest maar ik gok dat deze er wel zit aan te komen... ik ben wel verkouden, weet iemand of dit nadelig is als je rond je eisprong zit..?
 
 
Vanmiddag 2e ovu test gedaan. Donderdag (dag 6) spier wit, gister vergeten mee te nemen naar werk ?, vanmiddag (dag 8) gedaan en toen een heel licht streepje! Iemand een idee vanaf hoe vroeg voor je eisprong de LH te meten is? Ik test komende dagen rustig verder hoor, maar ben benieuwd.
 
T streepje moet nu dan komende dagen donkerder worden dan toch boerinnetje?
 
Ik ga dinsdag ovulatie testen halen van de action.
 
Dames!
Ik heb vanochtend echt staan juichen alsof ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb. De test die ik in mijn handen had was inderdaad positief, alleen het was ' slechts'  een ovulatietest. 
Ik ben echt extreem blij. Mijn spiraaltje is er nu bijna drie weken uit en ik vind het super fijn om te zien dat mijn lichaam een cyclus op gang heeft gebracht.  Ik gebruikte de Clearblue test maar ook daarop kun je het streepje zien als je hem eruit klikte. Gister was hij echt nog gewoon wit, gisteravond gaf hij geen smiley maar zag ik duidelijk een streep, en vanochtend dus een smiley en een dikke streep. 
Vriend is vandaag overdag weg maar vanavond gaat het waarschijnlijk wel lukken om seks te hebben :) Wat zou betekenen dat mijn NOD op 6 oktober komt te liggen. M E G A spannend!
 
Overigens: Afgelopen woensdagavond ook seks gehad. En dus vandaag de eisprong. Is dus 2,5 a 3 dagen. Zou dat nog mogelijk zijn of is dat net te lang ervoor, woensdag-zaterdag?
 
Ohja en wat zijn de huis- tuin en keukentips om de kans op bevruchting en innesteling zo groot mogelijk te maken?  Alle kwakzalver tips zijn welkom!  Mocht ik horen dat het nodig is om een week met kiezelstenen in mijn sokken te lopen om zo de kans op innesteling groter te maken, dan doe ik het meteen zeg maar  
Zonder gekheid. voedingsmiddelen die ik moet mijden? dingen die het bevorderen. 
Ik heb de afgelopen weken geen druppel alcohol op.Echter nét gisteravond een borrel gehad waar ik een paar wijntjes op heb. Precies op het moment van mijn eisprong dus, alleen wist ik dat niet. Baal ik nu echt onwijs van.
 
Terug
Bovenaan