Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@sjamee.
Hier idem. Gestopt sinds eind april. 1ste cyclus was 34 dagn. 2de cyclus was 67dagen en nuj terug aant wachten 3de cyclus en we zitten op 44dagn. 
Had 5september onderzoek gdn bij gyne, daar zag er alles goejd uit. Toen had hij wok men eitje gezien dus zeker daar gebruik van gemaakt met dat hij zij dat het zeker voor de 1ste 3 dagn kon dat men eisprong kwam. En idd ik heb 2dagn later 2dagn last gehad van krampn in me buik, waarvan dat ik er dan vanuit ga dat dit men eisprong was.
 
Ben benieuwd. Denk dak morgn ochtend eens zal testen. 
 
mien ik ga dan ook morgen testen.. ben zo benieuwd. Omdat ik geen klachten heb heb ik er geen goed gevoel over.
Ga zaterdag op vakantie dus hoop niet dat ik dan nog ongesteld word.
 
hallo allemaal,
ga me ook maar eens mengen in jullie verhalen.
na ong. 10 jaar de pil te hebben geslikt hebben mijn vriend en ik besloten om met de pil te stoppen. nu van 16-8/22-8 mijn menstuatie gehad. ( nog van de pil).
ben nu officieel al 11 dagen overtijd. (al test gedaan, maar negatief)
hebben meer van jullie deze ervaring dat het zo lang duurd.
nu dus geen idee hoe mijn cyclus is.
spannend
 
@sjamee
kben wok benieuwd.
Nx vn klachten. Dus ik ga er ook maar vanuit dat dit wss wel negatief zal zijn. 
We houden elkaar op de hoogte?
 
Ik meld me ook weer, ronde 2 voor ons. Gisteren was de laatste dag van mijn ongesteldheid, dus nu maken we het om de dag gezellig. Volgens mijn app heb ik dinsdag mijn eisprong en dan rond de 16e mijn NOD. Hopelijk is het deze keer raak, maar probeer me er niet te druk om te maken en het los te laten. Het schijnt uitzonderlijk te zijn dat het meteen ‘raak’ is.
Succes allemaal, hopelijk volgen er veel positieve testen!
 
Oohh wat jammer taartjuuuhh, niet de uitslag die je wil horen! Ik was wel benieuwd idd, fijn dat je t wilde delen. 
Heeft de ha gezegd mogelijk vit tekort? Heb je tips gekregen? 
Hier deze week ook goed bezig geweest, hopelijk heeft t zin gehad ?. Heb n vermoedde dat ie eraan zit te komen, al 2 dagen met vlagen klein beetje zeurend gevoel en gaat ook weer heel snel weg.
toi toi dames
 
Terug
Bovenaan