Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Feyre: Oeh wat gaaf ? ja het kost veel maar het is zo leuk hè Haha..
haar verven zou toch gewoon moeten kunnen? Al zou ik het zelf ook liever niet doen hoor.
Inmiddels 8 dagen overtijd en weer een negatieve zwangerschapstest.. toch niet zwanger denk ik dan. Alleen nog steeds niks te zien van mijn menstruatie en ook niet het gevoel dat het er al aan komt.
ik hou niet van afwachten zeg pff
Bedankt allemaal! Inderdaad leuk om elkaars verhalen te lezen en ervaringen te delen in deze periode, dat kan tenslotte ook niet met zomaar iedereen.
Feyre inderdaad dezelfde NOD, ik had het gezien Ik heb de Nuvaring gebruikt. In augustus was mijn menstruatie ineens weggebleven. Had wel gelezen dat dat kan gebeuren bij de Nuvaring, maar vond het toch wel gek omdat ik dat in ruim een jaar tijd nog nooit eerder had meegemaakt. Voor de zekerheid dus toch maar een test gedaan na een paar dagen, die was negatief. Mijn man en ik waren een beetje teleurgesteld eigenlijk, in die paar dagen van twijfel ga je dan toch nadenken over 'wat als...' Voor ons het teken dat we klaar zijn voor een tweede kindje. Ik heb geen nieuwe ring meer gebruikt, in september een 'normale' menstruatie gehad 4 weken nadat die overgeslagen menstruatie had moeten zijn en nu dus de 1e ronde. Beetje een gok natuurlijk omdat ik totaal niet weet of ik alweer gelijk regelmatig ben na stoppen met de ac, maar we gaan het zien!
Wat betreft de tweeling: ik zou zeker even schrikken als dat zo blijkt te zijn maar dat heeft iedereen wel denk ik . Maar het lijkt me wel heel leuk! Natuurlijk zwaar, zeker aangezien er bij ons ook nog een dreumes rond loopt, maar ik denk dat je daar vanzelf wel een mouw aan past (je moet wel tenslotte) en dat je de geniet-momentjes dan ook gewoon dubbel ervaart.
Stevie volgens mij mocht het nirt door de stoffen die erin zitten komt in je huid enzo. En ik moet altijd errst uitgroei blonderen voor het felle rood erin gaat ? en blondeer is wel echt sterk.
Ja tattoos zijn verslavend heb er nu 6 wat kleinere maar wil al jaren dat beenstuk wat 3k gaat kosten en aangezien we ook aan het spraen zijn voor een nieuw huis en nog wat meubels moeten vervangen en dan natuurlijk hopelijk snel een kindje, dat heeft gewoon voorrang. Me beenstuk moet sowieso in fases
Lavendel bummer! Misschien komt de menstruatie eraan maar heb ook gelezen dat sommige na 20 dagen pas positief testen.... verlies de hoop niet maar hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!
Mari T oh leuk dat je beide dan zo denkt. Goede reden om ervoor te gaan toch! Ik weet zelf ook nog niet 100% me cyclus dit is pas me 1e echte volledige cyclus. Vorige maand was wel 1e ronde omdat ik de eisprong gemeten heb maar heb veen idee wanneer de cyclus gestart is dus ik gok nu gewoon op 28 dagen en we gaan het zien! 19e NOD hopelijk blijft hrt uit en is het raak maar ik probeer mezelf telkens weer te zeggen dat het vast niet gelukt is.
Ik hoop echt voor iedereen dat het snel lukt en hopelijk nog meer positieve testen deze maand.
Me man en ik hebben het wel altijd over 2 kinderen gehad wat dus 3 totaal is aangezien me stiefdochter er ook bijhoort natuurlijk ? ik heb zelf ook altijd 2 gewild maar heb wel gezegd stel een tweeling ik wil graag 2x zwanger zijn dus dan gewoon een 3e oftewel 4 totaal ? ik zou een groot gezin eigenlijk niet eens zo erg vinden zolang de ruimte er maar voor is en financieel te doen is.
Feyre: ja sommige dingen gaan voor. En ja zijn behoorlijke uitgaven. Ik heb ook al aardig wat stukken op me lichaam staan ? deze afspraak staat toevallig al 5 maanden dus ja lastig te plannen maargoed we gaan het zien en anders verschuiven.
ja met blondeer zou ik sowieso wel mee oppassen natuurlijk! Groot gelijk
Vogeltje, miss sla je een menstruatie over dat hoor je soms wel eens. Is niet leuk maar niet perse meteen erg. Ik zou gewoon doorgaan met klussen miss komt je ei weer over n klein weekje? Heb er zelf nog geen ervaring mee, ook pas net weet begonnen. Wel zenuwslopend ja?
Stevie juist ja. Been sleeve komt er wel maar zel evem op zich wachten. Is sowieso lastig hier in assen een hoede shop te vinden dus ga er wss voor naar Rotterdam ? maar die zitten ook volgeboekt. Wordt sowieso pas na de zwangerschap hopelijk snel ?
Ja omdat ik moet blonderen wacht ik juist tot na me NOD of als ik ongesteld wordt dan weet ik het zeker en ga ik lekker verven.
Moet wel toegegevn hoe dichter ik bij me NOD kom hoe spannender ik het vind. Als ik 9 dagen tel zou zondag de innesteling zijn maar kan natuurlijk ook eerder of later ik kan haast niet wachten ?