Bedankt allemaal! Inderdaad leuk om elkaars verhalen te lezen en ervaringen te delen in deze periode, dat kan tenslotte ook niet met zomaar iedereen.
Feyre inderdaad dezelfde NOD, ik had het gezien 🙂 Ik heb de Nuvaring gebruikt. In augustus was mijn menstruatie ineens weggebleven. Had wel gelezen dat dat kan gebeuren bij de Nuvaring, maar vond het toch wel gek omdat ik dat in ruim een jaar tijd nog nooit eerder had meegemaakt. Voor de zekerheid dus toch maar een test gedaan na een paar dagen, die was negatief. Mijn man en ik waren een beetje teleurgesteld eigenlijk, in die paar dagen van twijfel ga je dan toch nadenken over 'wat als...' Voor ons het teken dat we klaar zijn voor een tweede kindje. Ik heb geen nieuwe ring meer gebruikt, in september een 'normale' menstruatie gehad 4 weken nadat die overgeslagen menstruatie had moeten zijn en nu dus de 1e ronde. Beetje een gok natuurlijk omdat ik totaal niet weet of ik alweer gelijk regelmatig ben na stoppen met de ac, maar we gaan het zien!
Wat betreft de tweeling: ik zou zeker even schrikken als dat zo blijkt te zijn maar dat heeft iedereen wel denk ik 😉. Maar het lijkt me wel heel leuk! Natuurlijk zwaar, zeker aangezien er bij ons ook nog een dreumes rond loopt, maar ik denk dat je daar vanzelf wel een mouw aan past (je moet wel tenslotte) en dat je de geniet-momentjes dan ook gewoon dubbel ervaart.