Nieuwe wachten op NOD okt 2018

AappiieJ als goed is kan je wanneer je ongesteld bent het aangeven in de app dan pakt ie hem over. Ik kan verder niet aanpassen in me apps dat het er nog niet is.
Jammer van al die negatieve testen tot nu toe. Maar goed zolang jullie niet ongesteld zijn kan er nog van alles gebeuren ?
Slecht slapen doe ik al maanden als het niet jaren is ? maar kon dan altijd wel weer in slaap vallen yot een uur of 11 uiteindelijk. Nu ben ik gewoon telkens heel vroeg klaarwakker. Maja zal wel ren andere reden hebben ? op die krampen na merk ik verder niks. Ga er maar vanuit dat het niet raak is en ik volgende week gewoon ongesteld ben. Of dat ik een extreem lange cyclus heb. Ben nog niet helemaal gerustgesteld dat me cyclus normaal is omdat dit pas me eerste volledige cyclus is. 
Heb ook vrouwenmantel in huis zou het afwijken gebruik ik dat maar alleen tot vruchtbare periode aangezien het de baatmoeder laat samentrekken en wee opwekkend is. Mag dus niet tijdens de zwangerschap (adviseer het aan de kraamvrouw als de bm niet wilt zakken)

Oh ja vrouwenmantel is een kruid da tegen menatruatie pijn helpt en overgangs kwaaltjes etc maar helpt dus ook voor een regelmatige cyclus

Stevie ik was dol blij met een knal test op de ovulatie haha. Raar he dat je daar zo blij mee kunt zijn. Ik vond het vooral fijn om te weten dat me lichaam wel degelijk werkt, al weet ik nog niet of het regelmatig is. Nu hopen dat het ook blijft plakken ??

Feyre: ja Haha dat ken ik. Echter heb ik mijn ei al enige tijd geleden gehad.. ook getest en nam ook netjes af.. nu 3 dagen voor nod dacht ik voor de gein even testen en hij is knal. Ze zeggen dat ovutesten soms ook op hcg kunnen reageren. Wil niet te blij ermee zijn natuurlijk want is geen zw.test maar toch zo spannend. Morgenvroeg testen ivm afspraak voor tattoo van dinsdag ??

Nikkkiii: Jaa stond gewoon even te trillen op me benen. Nu lekker van het weer genieten en even heerlijk ergens met de honden gaan wandelen en hoofd leegmaken ?

Morning! Jammer van de negatieve testen tot nu toe! Hopelijk snel goed nieuws of snel weer door. 
Stevie ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had ook een knaltest 2 maanden geleden, 2de streep was al in beeld terwijl die teststreep nog moest komen bij wijze van. Niet normaal...en niet zwanger. Geen idee waarom hij wel knal was, maar miss puur toeval dat de dames die ook knal hadden, ook zwanger waren. En je niet veel vindt van knal en niet zwanger. Al hoop ik het van harte, maar wees voorbereidt. Succes!! Ik duim!

Terug
Bovenaan