Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hallo meiden, ik zou graag mee willen kletsen. Mijn man en ik proberen ongeveer 2 jaar nu zwanger worden. In maart helaas een miskraam gehad. Nu weer bezig, geduld wordt erg op de proef gesteld. 
Afgelopen dagen vruchtbare periode gahd en het gezellig gemaakt! Nu afwachten of er iets gebeurd in Mn buik ?

Ja spannend he! Ik hoop zo geen spotting te zien vandaag, heb ik elke maand 2 dagen voor nod. 16 oktober zit ik op dag 28 :) dan ga ik testen ook, dit is voor ons een moeilijke maar ook een moooe en bijzondere dag. Een positieve test zal deze dag nog meer bijzonder maken. Hoop het zo erg! Als hij negatief is dan zal dit in ieder geval niet zwaarder maken, daar had ik ook over nagedacht ;) 
Ik zal dus een hoop afleiding nodig hebben haha. Heb nog nooit zo laat getest haha. 

Ik zit nu op dag 34 terwijl de laatste twee rondes 33 en 31 waren.. als er vandaag niets gebeurd dan misschien morgenochtend weer testen. Spannend wel!

Feyre, ik durf het nog niet te zeggen. Gisteren veel bruinverlies gehad. ‘S avonds sex gehad met mijn vriend en na afloop veegde ik weer bruin af. Tot nu toe nog niets verloren vandaag, maar wel wat krampen... Denk dat ik dan vast de lijst af kan, het rood zal vandaag wel doorzetten.
Citrus wat spannend! Is allemaal veelbelovend! 
Vlindertje gewoon morgen weer een test doen als er vandaag niets komt.

Nikkkiii: spannend ook dinsdag! 
Ik heb zojuist nog even geteld en zit nu ook op 11 dpo, dus negatief kan heel goed kloppen natuurlijk.. maar toch alweer een beetje teleurgesteld en ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden. Al heb ik bij een eerdere zwangerschap (helaas mk) ook pas later positief getest 
Alleen wel een beetje in de rats met mijn afspraak voor dinsdag, wat moet ik nou doen.. als ik dinsdag niet ongesteld ben en toch nog negatief test Grr zo irritant

Hallo iedereen, 

Ik ben nieuw hier en heb samen met mijn man een grote kinderwens.
In juni ben ik gestopt met de pil, sindsdien heb ik een hele regelmatige cyclus. 
Via de app flow de ovulatie bij gehouden. Nu moest ik eigenlijk ongesteld worden afgelopen donderdag, alleen tot vandaag nog niets. Vanochtend een test gedaan en die was negatief.. 
Verder voel ik me niet anders dan anders. Wel had ik woensdag/donderdag krampen, wat ik normaal ook heb als ik moet menstrueren. 
Ik wilde in mijn volgende cyclus beginnen met de ovulatietesten, alleen heb nu dus geen flauw idee meer wanneer ik straks moet beginnen met testen.. 

Terug
Bovenaan