Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik vind die van de 25e behoorlijk knal hoor boerinnetje! 20e lijkt donker maar die is al het meest ingedroogd en dus duidelijker te zien. Ik zou vanavond nog ff flink aan de bak gaan!
 
Hoeveel donkerder kan een positieve ovulatietest worden?
Op de foto gisteren 12.30, vandaag 12.30, vandaag 16.45.
https://www.mupload.nl/img/n3cpw79wwtrm.jpg
Ik snap er echt niets van. Ik dacht dat je eenmalig een piek had en het ervoor en erna lichter is? 
 
@ boerinnetje: hoe weet je nu wanneer de eisprong is ik zie alleen maar positieve testen. Weet je t nu dan als ie niet meer positief is dat ie geweest is? 
Die van de 20 en 25 zijn t meest duidelijk, als dat klopt van dat indrogen zie je ze wel dagelijks iets donkerder worden. 
 
Je piek duurt denk ik wel ff. N uurtje of 48 miss iets langer? Dat denk ik omdat je 3 dagen per cyclus hoog vruchtbaar bent of zie ik dat verkeerd. Die test pikt denk ik wel die 3 dagen eruit toch? 
 
Gefeliciteerd Mien wat een goed nieuws !
ik lees wel alles hoor maar reageer hier en daar af en toe. Hebben nu lekker vakantie en als het goed is (als ik mijn vorige cyclus aanhoud) dan moet rond zaterdag mijn eisprong zijn, dus zijn vanaf afgelopen zaterdag al lekker bezig!;-) Gaan deze vakantie even goed met elkaar genieten. 
Ps. Sinds mijn menstruatie wel constant héél licht bloedverlies gehad. Na het sporten vooral dan is het ook wat erger (bruin en roze afscheiding) en ook na de seks. Is dit normaal? Ik weer dat mijn lichaam nogal van de rel kan zijn door die pil, maar vind het wel spannend. Nooit zoveel spotting gehad. 
 
xBoerinnetje die van de 25e is ook erg duidelijk. Vind het zelf soms ook lastig. Begin deze maand voor het eerst met ovulatie testen.
Kershje zover ik weet meet het de LH heb je een lichte streep ben je al vruchtbaar en zal je eisprong binnen 48 uur zijn als het goed is. Is de test donker dan vaak binnen 24 uur. Dus als je licht heb dan donker daarna weer licht weet je dat je eisprong geweest is want dan neemt het LH weer af.
FlowerS ik dur het helaas niks te zeggen volgens mij kan spotting geen kwaad omdat het niet echt menstruatie is. Miss proberen de ovulatie te tempen of met tests te bepalen?
Naar welk merk tests gaat jullie voorkeur van ovulatie? Ik he  nu die van sensitest en de action?
 
@jopie: ik vandaag en gisteren ochtend ook Positieve ovlulatietest en net mijn eisprong DUIDELIJK gevoeld ? dus ik doe nog eens een test en inderdaad, het streepje is terug veel lichter! Gelukkig gisteren geklust ? nu op goede hoop ??
 
Terug
Bovenaan