Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nikkkiii ik durf het nirt te zeggen zou kunnen maar kan ook gewoon het slijm zijn wat je bm afstoot.
PippaLotta ja dank je. jij en de anderen die me moed inspreken. Ik ga wachten tot de 19e. Verleiding was groot zeker na vandaag. Maar ga ervanuit dat me temp gewoon 37.3 was. Dus wacht morgen me temp af en dan donderdag. Vrijdag testen als menstruatie nog uit is gebleven, maar durf nu niet echt meer hoop te hebben ? kans is zo groot dat je neg teat en vervolgenz later positief of andersom.
Minty dank je ik houd vol met veel moeite. Gelukkig nog wat afleiding van werk... soort van aangezien ik met babies werk ?

Oh Minty dat had ik btw ook. Eerst bmm laag en hard toen steeds hoger en zacht en toen hoog en hard. Daarna weer laag en hard. Het zou goed kunnen dat je hem gied door hebt gehad en je kanden benut hebt ? hebben wij ook gedaan dus nog 3 nachtjes ? voor ik mag testen

Dwaallichtje, dat klinkt zoooo bekend! Ik heb vandaag en gisteren zoveel gedronken. Terwijl ik normaal echt een slechte drinker ben. Maar gewoon ook echt een droge mond. Ook ontzettend veel geplast, en dan niet een beetje maar echt veel! 
Vanmiddag na schooltijd een vergadering. Voor het begon, naar de wc. Tijdens de vergadering, naar de wc. Ik on het echt niet ophouden en daarna ook meteen weer. Daarbij heb ik ook ontzettend honger, de hele dag door.
Het bloeden is nu helemaal gestopt. Het was ook meer lichtroze slijm bij het afvegen dan echt bloed. Alleen afgelopen donderdag had ik echt bloed.
Over twee dagen mijn verjaardag, dan ga ik testen! 1 dag voor mijn NOD. Ik wil zooo graag..

Feyre hou vol hoor je kunt t
Dwaallichtje spannend morgen, ik ben benieuwd.
IIk heb vandaag 0,0 spotting gehad. Heb idee dus wat dat gister was dat iets bruine slijm. Nu twijfel ik enorm wat te doen, afgelopen zwerfafval negatieve test, als ik zwanger ben zou ik toch morgen wel positief moeten testen zou je denken. Vorige cyclus was 38 dagen (maar normaal is 30)  morgen is dag 37. Twijfel of ik zal testen of gewoon nog tot dag 38 wacht en kijk of menstruatie op gang komt. Als hij komt dan is het deze week. Aan ene kant ben ik super nieuwschierig en aan andere kant ben ik zo bang voor een  negatieve test dat ik liever helemaal niet test (struisvogel strategie).
Hak morgen de knoop wel door, als er morgen vroeg nog 0,0 te zien is test ik misschien wel...
Ps: ik ben Ju (wou graag andere naam :)

Juuno oh hey! Leuk mijn kat heet Juno ? en ik doe me best. Knaagt nog wat aan me morgen niet te testen dus ga maar snel plassen ? hoop gewoon dat me temp nog hoog is. Vorige maand was ik rond deze tijd ongeateld...
Enne ga op je gevoel af. Morgen geen spotting kan je evt testen of je wacht nog ?

Klopt slijm is niet heel gek, maar er kwam gewoon een dikke bloederige slijmklodder uit vanmiddag..?
Ik was 2/3 dagen te laat ongesteld PippaLotta. Ben niet zo’n fan van de HA bellen hahah

Nikkkiii ik houd ook niet van de HA bellen maar met zoiets als een kindje krijgen sta ik liever te vroeg als te laat bij de HA dalijk is er iets wat heel goed behandeld kan worden en ben je zo zwanger terwijl als je het niet doet dat je miss jaren onnodig bezig bent.

Terug
Bovenaan