Hee meiden!
ik schrijf niet zo veel maar dit wilde ik toch even met jullie delen!
Ik kreeg een week geleden een pakketje binnen van 2besure met de ovulatietesten en zwangerschapstesten (extra gevoelig). De verleiding werd hierdoor te groot waardoor ik 6 dagen voor mijn NOD de eerste test deed samen met mijn man. De test was heel licht positief.
Ik kon het natuurlijk niet geloven! Was het dan eindelijk gewoon gelukt!? Ik deed de dag erna, 5 dagen voor mijn NOD nog een paar testen van verschillende merken 3 daarvan negatief en 1 van 2besure weer heel licht positief. Ik ging er vanuit dat die gewoon gevoeliger was! In de middag kon ik de verleiding niet weerstaan en deed ik nog 1 test van 2besure en dit keer was het streepje wat duidelijker zichtbaar!! Omg!! Ik was zo blij dat de tranen over mn wangen rolde!
De dag erna, 4 dagen voor mijn NOD, had ik alleen maar negatieve testen en weer 1 van 2besure was heel licht positief. Maar dit keer lichter dan de dag ervoor.
Tot aan de dag van vandaag heb ik verder alleen nog maar negatieve testen gehad van alle andere merken die maar bestaan en ben ik inmiddels alle hoop verloren.
Ik las op internet dat de testen van 2besure vaak vals positief testen!! Zoooveel reviews gevonden!! Ik dacht 3 dagen lang dat ik zwanger was!
Morgen is mijn NOD maar vandaag veeg ik een beetje oud bloed af wat meestal betekend dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb nog een inimini beetje hoop dat er toch iets zit maar verder ben ik alle hoop al verloren.
Ik heb vandaag alleen maar gehuild omdat ik dit “kindje” zo graag wilde! Ik had het al helemaal ingebeeld in mijn hoofd! Ik had t zelfs mijn allerbeste vriendin al verteld..
ik kijk er nu zo enorm tegenop om die hele emotionele draaimolen nog een keer door te moeten en misschien wel nog een keer! Steeds die hoop en dan de teleurstelling..
Gelukkig zijn hier heel veel vrouwen die weten hoe ik me nu moet voelen. Ik wil jullie dus ook behoeden voor wat ik nu heb meegemaakt!
Gebruik NOOIT de zwangerschapstesten (dipsticks extra gevoelig) van 2besure of gebruik ze in ieder geval niet voor je NOD en gebruik ze altijd samen met een ander merk om te kunnen checken.
De ovulatietesten heb ik geen ervaring mee dus kan ik niks over zeggen maar hoor ik wel positieve verhalen over.
Ik had gewoon moeten wachten en me aan het pact moeten houden dan was er niks aan de hand geweest!
Maarja kin omhoog, opoe hallo zeggen en door naar de volgende ronde!
X