Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik twijfel. Hier verder geen klachten. Voel niks alsof de menatruatie eraan komt heb geen bloedverlies ook niet met afvegen en amper afscheiding. Door me eigen domme fout vanmorgen een uur te vroeg getempt waardoor die dus wss lager was 36.9. Terug in bed gekropen en op normale tijd weer getempt en toen was die weer 37.3 geen idee wat ik aan moet houden. dus twijfel of ik morgen moet testen of dat ik tot vrijdag wacht. Sowieso morgen wel op het juiste tijdstip tempen.
Ben ook gesloopt. Door die fout maar 5 uur geslapen ofzo en moet tot 16.00 werken met aansluitend bevallingsdienst tot 23.30u. ?
Gister erg sterke reuk. Nu kan ik niet echt zeggen of ik het nog heb. Rook gister extreem erg het hout van ons bed wat ik normaal nooit ruik.

Succes voor alle meiden die in de onzekerheid zitten! Hopelijk snel zekerheid in de vorm van een positieve test!
Hier nog 3 ovu testen over, vanavond maar weer eens proberen. Geen teken van een piek gehad nog maar wel al sinds vrijdag doorzichtig rekbaar slijm... mijn onzekerheid heeft dus een iets andere vorm :p als de testen op zijn laat ik het gewoon lekker en zie ik het vanzelf allemaal wel...

Feyre, hou je aan het pact, we sleuren je er doorheen. Kan nu niet meer de datum veranderen omdat hij miss toch morgen is ;) hou je sterk. Het is biiiiiiijna vrijdag ?.
Iedereen tot nu toe aangehouden. (Gaan we vanuit haha) 

Feyre gewoon niet over nadenken, toch niets meer aan te doen nu en gewoon tot vrijdag wachten dan heb je ook de grootste kans op een positieve test, want wat heb je aan net een dag te vroeg testen en onnodig negatief?
Lekker afleiding zoeken dus!

Feyre nog maar paar daagjes tot vrijdag, je kunt het!
Aahw jammer citrus en stevie! 

Ik ben ook even aan t twijfelen wanneer ik weer zal testen had afgelopen vrijdag nod en negatieve test, zal er nu genoeg hcg zijn... 

Hi allemaal,
Hier ook wachten op NOD van 27 oktober..
Ben in maart gestopt met de pil, in juni miskraam van 8 weken gehad

Deze maand voor het eerst met de ovulatietesten aan de slag geweest, volgens de test afgelopen zondag mijn eisprong gehad.
Erg gezellig gemaakt de afgelopen week dus ik heb goede hoop!

Fingers crossed voor iedereen en een wijnloze kerst 

Terug
Bovenaan