Ik twijfel. Hier verder geen klachten. Voel niks alsof de menatruatie eraan komt heb geen bloedverlies ook niet met afvegen en amper afscheiding. Door me eigen domme fout vanmorgen een uur te vroeg getempt waardoor die dus wss lager was 36.9. Terug in bed gekropen en op normale tijd weer getempt en toen was die weer 37.3 geen idee wat ik aan moet houden. dus twijfel of ik morgen moet testen of dat ik tot vrijdag wacht. Sowieso morgen wel op het juiste tijdstip tempen.
Ben ook gesloopt. Door die fout maar 5 uur geslapen ofzo en moet tot 16.00 werken met aansluitend bevallingsdienst tot 23.30u. ?
Gister erg sterke reuk. Nu kan ik niet echt zeggen of ik het nog heb. Rook gister extreem erg het hout van ons bed wat ik normaal nooit ruik.
Ben ook gesloopt. Door die fout maar 5 uur geslapen ofzo en moet tot 16.00 werken met aansluitend bevallingsdienst tot 23.30u. ?
Gister erg sterke reuk. Nu kan ik niet echt zeggen of ik het nog heb. Rook gister extreem erg het hout van ons bed wat ik normaal nooit ruik.