Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik vind het wel allemaal lastig... Aan de ene kant is het voor mij en mijn vriend nog een soort van spelletje. Zo van, je stopt er daar wat in en wat krijgen we dan? Komt er wat? Aan de andere kant wil je ook haast dat het lukt. Daarom ook gestopt natuurlijk. Voor ik met de pil begon, ergens dat ik 21 was ofzo, lette ik nooit op welke pijntjes ik allemaal had. Nu lijk ik wel vanalles te voelen terwijl ik vroeger enkel wist dat mijn menstruatie kwam omdat deze ten eerste altijd exact op dezelfde tijd kwam wanneer ze er moest zijn en door mijn trek in chips gewoon. Ben in augustus met de pil gestopt. September was ze 2 weken te laat. Ik lijk nu wel vannalles te voelen maar ik ga het gewoon zien. Pas als ik het wordt kijk ik voor de fun wanneer ik andere maand vruchtbaar wordt maar ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Dan wordt het ook zon obsessie. En dan toch einde vd masnd denken, zou het al?

knuffeltje heel herkenbaar. Het moet wel leuk blijven we hadden de insteek we zien het wel en nu zijn we bezig en was ik liever vorig jaar al zwanger ? maja ik houd wel van alles bij maar dat zijn concrete dingen zoals bmm, cervix slijm, temp. Symptomen let ik wel op maar laat me er niet door lijden
En ik doe me best dames het zijn nog 2 dagen en die duren zoooooooooooo lang ? ik proberr het echt maar door het gezeur vanmorgen had ik echt zoiets van F it ik test morgen gewoon...

Nou de werkdag weer overleefd.. voel ke vandaag echt K*T.. niet qua symptome maar gewoon humeur/gevoel... Vriendlief heeft al vakantie en die stuur vanmiddag doodleuk een berichtje dat hii naar een kameraad is en daar tot vanavond blijft.... Hallo ikke dan?? Eten?? Had er al vlees enalles uitgehaald. En dat word dan niet eerder dan morgen avond dat ik em weer zie want ik moet gewoon werken... Pfff.. mannen..
Zo dat moest er even uit.. menstruatie nog steeds niks.. wel weer1 x rozige afscheiding bij afvegen... Wat moet je daar nou mee. Wat zou ik graag vanavond een fles wijn open trekken en lekker in mn eentje chagarijnen ?

Wooah spanning hierzo! 
Geen symptomen, maar beetje aan het experimenteren met voelen en ovulatietesten. Ik dacht dus (heb ik al wat vaak gezegd haha) dat ik vorige week maandag mijn eisprong voelde. Toch blijven testen maar werd steeds lichter na maandag tot vanaf woensdag omowit en nog steeds. Ook mijn bmm voelde hard en heeel hoog, kon er nauwelijks bij. Net weer gevoeld en nu is ie flink gezakt en nog steeds keihard, maar nu kon ik ook voelen dat ie potdicht zat. Ik heb echt n ontzettend goed gevoel over deze maand al sinds afgelopen week ! Kan niet wachten tot ik mag testen haha! Wat denken jullie? ?

Aah kom op Feyre, je kunt het! Snap dat het heel moeilijk is, maar nog paar daagjes! Dat gaat je lukken! 
Ik lees momenteel wel alles, maar als ik wil reageren ben ik weer vergeten wie t schreef, zijn ook zoveel pagina’s
Ik zag al aantal dames in de november groep, balen hoor! Wie weet tot daar. 

Jammer dames dat we nog steeds geen positieve testen hebben...
Ik heb even een vraag, ik ben nu dus op dag 2 van mijn ongesteldheid. 
Maar heb dus heel slijmerig bloed, sorry vies praatje... Zelfs na het plassen vanmiddag, toen ik afveegde, zat het wc papier vol met klodders slijm en bloed... Nogmaals sorry! 
Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik zat te denken aan dat het eitje misschien wel bevrucht is, maar dat het niet ingenesteld is ofzo? Of is dit onzin om te denken? Heb dit normaal nooit namelijk!

Nikkkiii wat je zegt lijkt me wel een beetje logisch.. je baarmoeder maakt een soort slijmerig bedje toch, waar het eitje in kan nestelen? Was je te laat met je ongi? Aan de andere kant: je baarmoeder maakt elke keer zo'n bedje, dat is ook je ongesteldheid. Anders bel je toch de dokter? Misschien west de assistent er wel iets zinnigs over te zeggen...
Nog even volhouden Feyre! Je kan het! Ik vind de verleiding ook erg groot, maar er zijn een heleboel redenen te verzinnen om het niet te doen! 

Ik heb de werkdag ook weer overleefd. En zonder bruine afscheiding. Die had ik vorige maand wel op 10 DPO en de dag erna zette mijn menstruatie door. Ik heb dus goede hoop voor morgen (NOD).
Verder heb ik vandaat dorst! Zoveel dorst. Heb het gevoel dat ik kan blijven drinken en nog steeds niet genoeg vocht binnenkrijg. Ook een lichte hoofdpijn. En natuurlijk veel plassen, maar dat is wel logisch na zoveel water. Ik ben bijna elk uur naar de wc geweest vandaag...
Morgen testen. Spannend...

Terug
Bovenaan