Nieuwe wachten op NOD okt 2018

daisy vr oow dat lijkt me heel vervelend!! ? hopen dat die snel positief word.
dwaallichtje citrus hoop ook voor jullie dat die snel positief is!
stevie ahw jammer, wss zie ik je snel in november

Bedankt Djennn! Dan bewaar ik die inderdaad maar netjes.
Al ben ik bang dat het niet meer nodig is, geloof dat ik net ongesteld geworden ben. Ik heb in ieder geval wel dezelfde buikpijn klachten..

Ik ben helemaal in de war van dit, wat een akelig gedoe is het toch allemaal als het niet lukt!

Ik denk dat al die early testen gewoon een marketing truc zijn. Kost bakken met geld en eigenlijk weet je nog niets. Ze spelen goed in op de hormonen van de vrouw ... 

Ja erg he? supperjuffie! Killing dit. Jij had 2 dagen roze? Ik heb dat eigenlijk altijd, 2 a 3 dagen voor nod wat spotting, lichtroze, dan even weg en daarna echt ongesteld. Dus bij mij dan duidelijk. Alleen nu dus totaal geen spotting! Maar denk wel dat ik vandaag ongesteld ga worden...wat een gedoe he? Elke keer zo anders. 
Hopelijk voor jou nu ook anders en toch wel zwanger. 
Ik duim nog lekker mee!! Xx

Ja, ik ben er ook weer ingetrapt hoor, ik was even deze link vergeten. Super interessant! Google even op. 
De grote zwangerschapstest test. Ze test daar heel veel testen en is zwanger, bizar wat de early's aangeven...

Citrus balen meid! Hoop toch dat het uitblijft en positief nieuws is.
Stevie ahww nee balen meid ☹ hopelijk meer geluk in november
Superjuffie het is idd makkelijk die early testen en verleiding is zeker groot. Maar probeer het vol te houden tot NOD. Kan zovaak vals positieg zijn of positief en dan negatief dan is de teleurstelling alleen maar groter.
Hier helemaal niks vorige maand was ik op deze dag ongesteld (dag 27 op de gok) nu nog niks te bekennen geen spotting, geen krampen niets. Temp vanmorgen 37.1 schommel sinds een paar dagen terug tussen de 37.1 en 37.3 dus nogsteeds hoog (basale temp 36.7). Vrijdag mag ik testen als de menstruatie uitblijft dan op een vyclus van 28 dagen maar wie weet is de cyclus wel langer... we gaan het zien benieuwd naar me temp.

Terug
Bovenaan