Nieuwe wachten op NOD okt 2018

minty, thx voor je reactie. Ja de dip zou bij mij zo rond 7dpo kunnen zijn geweest. Daarna ging temp weer omhoog, vandaar dat ik nu nier uitging van een dip, maar idd. Zou zomaar kunnen Ja, dat hij wat later is. Zit nu op 12dpo. En dag30 ipv dag 29 met normale cyclus, wat dus een korte luteale fase inhoudt. 
Nou.. dat maakt mijn 15% hoop toch 20% :)  nog even duimen dus haha. 

Citrus die 15% is er. Als je temp morgen weer hoger is dan kan het goed nieuws zijn als die nog lager is is het vaak wel de menstruatie maar laten we hopen op het eerste.
Ik ben een beetje bang voor me temp morgen ? dag 28 en vind het erg spannend. Maar goed me cyclus kan dus ook een stuk langer zijn dan 28. Vorige maand werd ik op 13dpo ongesteld wat dus vandaag ook zo is ? maar absoluut niks te bekennen

Citrus, ik kom me er even mee bemoeien ? ik zie dat je vandaag een wit rondje hebt bij je temp. Ik kreeg dat altijd als ik op een ander tijdstip dan normaal tempte. Miss is dat bij jou ook het geval? Ik probeer met je mee hoop te houden ?

Geen probleem ananas. Ja scheelt niet veel, kwartiertje eerder, maar kwartier later nog eens gemeten en toen ook 37.1. Bij mij is dat best constant eigenlijk. Nu is mijn temp 37.6 maar altijd hoger natuurlijk, maar mijn basale is 36.8..wie weet ananas, had het toch gescheelt als ik eerst tempte op 07:15. Ben heel benieuwd morgen, hier nog geen sporen, alleen dun doorzichtig slijm. 

Vlindertje ik ben twee keer kort achter elkaar zwanger geweest met borstvoeding waardoor de menstruatie lang weg was. Ben 4 maand geleden al eens bij huisartsgeweest toen er nog niks op gang was. Hun advies was afwachten. Immers mijn lijf is ontregelt door alle hormonen zolang en dat herstel kan tijd kosten blijkbaar. Voor mijn zwangerschappen super regelmatig en ook 2 keer snel zwanger. Dus nu is het eigenlijk gewoon wachten totdat mijn lijf och herstelt en de regelmaat terugvind. Omdat ik de eerste en tweede keer heel snel zwanger was (beide in 1 x) had ik niet verwacht dat het u zo zou gaan. Maar blijkbaar heeft mijn lijf even genoeg van zwanger zijn momenteel 

allo meiden!
Ook voor het eerst hier, zou graag gezellig willen mee kletsen.
Wij willen graag volgende maand voor het eerst ”echt” gaan klussen.Afgelopen maand ook onveilige seks gehad maar nog niet heel erg bewust bezig geweest om zwanger te raken.
Ik zit al wel op de 33 dag van mijn cyclus, normaal zo’n cyclus van 30 dagen, gisteren negatief getest. 

Hopen op een klein wondertje! Leuk om al jullie verhalen te lezen.

Terug
Bovenaan