Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik had zojuist wat bruin/roze spotting. Misschien dat ik deze maand toch nog ongesteld ga worden! Cyclus is dan wel 37 dagen, maar liever dat dan een complete cyclus overslaan! 
Ik hoop dat het doorzet zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen!

Bah heb me vannacht een potje slecht geslapen... heel onrustig en vaak wakker.. veel trek vandaag en vooral in rozijnen ?
balen van de negatieve testen. Ik wil proberen om te wachten met testen tot volgende week dinsdag of misschien wel later..
al word de verleiding met 3 testen in huis toch best wel groot.. 2 van de action en nog 1 van 2v5 van Kruidvat... maar eerder testen dan zondag ga ik zowiezo niet doen.  

Hier zet spotting nog menstruatie door. Maar test negatief vanochtend. Dus het enige wat rest is afwachten. Inmiddels dag 37 van cyclus. Vorige cyclus was 38 en daarvoor 56 en daarvoor dik 2,5 jaar niks. Daarvoor altijd stipt 30 dagen. Had de hoop dat cyclus daar weer naartoe ging. Wellicht morgen alsnog ongesteld en anders maar gewoon wachten. Kans op zwangerschap is met zo'n lange cyclus toch enorm klein.
Baal er wel van momenteel. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. 

Dank jullie wel voor de berichtjes! 
vandaag mijn NOD maar ik heb niet getest omdat ik een beetje klaar ben met het testen.. en ik veeg nog steeds oud bloed af. 
Ik kijk t even aan maar ik heb geen hoop meer voor deze ronde! 
Ik duim voor jullie dat het bij jullie wel is gelukt!! Spannend!

Juuno met zo'n onregelmatige cyclus kan je toch naar de huisarts? Misschien dat ze je clomid oid kunnen geven om de cyclus een beetje regelmatiger te kunnen krijgen!

Dankje Feyre. 100%zeker weten doe ik het eigenlijk niet. Miss 85%? Dus ik heb nog 15% de hoop dat mijn temp gewoon wat schommelde en toch wel zwanger ben. Als ik vandaag niet ongesteld word dan morgen ochtend weer een testje. Maar goed...denk niet dat het nodig Is, maar die 15% Is er ook nog.... 

Citrus ik las ergens dat je temp tijdens de innesteling weer een daling heeft toch? Dat wist je vast al haha. Maar zou dat de schommeling niet kunnen zijn?
vind het echt knap dat jullie dat zo gedisciplineerd bijhouden hoor! 
Hebben jullie ook dat bij alles wat je opzoekt Google zegt: ZWANGER! ? Bijv.
net nog maar es ovulatietest gedaan, maar nu vanuit een potje. Troebel met witte sliertjes/puntjes. (Sorry) Negatieve test. Google zegt: 
“Sommige oorzaken van witte deeltjes in de urine, zoals een zwangerschap, zijn normaal en tijdelijk van aard, waardoor een behandeling onnodig is.”
“... Wanneer de vaginale afscheiding zich vermengt met de plas, verschijnen witte draadjes in de urine.“
Maak me gek! (En jullie ook ??)

Terug
Bovenaan