Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@kershje fingers crossed voor je!
Ik geef het aan bij mijn vriend, maar dat doe ik eigenlijk met alles. Hij vind het zo verre niet erg, ik moet niet er in doorslaan en er een obsessie van maken. Hij is juist erg betrokken en geïnteresseerd in alles, dus Ik hoef eigenlijk niet aan te geven dat ik vruchtbaar ben hij weet dat (onthoud wanneer het is). Dus dat is alleen maar fijn. Hij wilt het net zo graag en laat dat echt zien!
 
Kershje ik vertel het me man. We doen samen de berekeningen ook op basis van de app maar ook of dat wel klopt met wat ik gevoeld heb en of de menstruatie idd zoveel dagen was etc, en we hebben sowieso om de dag al seks maar in de vruchtbare dagen vind hij het net zo belangrijk als ik om iets te doen dan wel vaker. We houden het leuk. Dus niet van "vandaag is een dag we moeten" nee de een sleurt de ander grwoon de slaapkamer op en maken het leuk.
Hij is ook oprecht geinteresseerd in alles. Hij vraagt elke dag wel naar me temp en ik laat ook weten wanneer ik test en dan wilt hij het liefst het nog samen doen ?
Daarnaast stond ie ook zowat naast me toen ik ongesteld werd (omdat het de eerste keer was na verwijdering spiraal) om te zien of het echt een goede menstruatie was ipv 1 dag klein beetje oud bloed. Hij is gelukkig nergens vies van ?
 
Citrus tnx ik zoek hem op. Zal eerst opmaken wat ik heb en als het tegen die tijd nog niet raaknis koop ik die van 2besure.
En wat een heftige menstruatie ? gelukkig wel wat afgezakt. Misschien is de volgende wel wat rustiger, maar hopen op dat ie helemaal uitblijft ? ik verwacht trouwens ook me eisprong tussen de 3e en 5e. Ik ben zo benieuwd probeer ook extra op me lichaam te letten op symptomen van de eisprong ?
 
Zit ondertussen op dag 45. Normaal 38 39 dagen een cyclus. Maandag was de test negatief. Voel me ook niet anders ofzo. Vrijdag nog een test doen.. ben nu wel nieuwsgierig
 
Feyre wat grappig dat je man zo actief mee doet. Heb laatst mijn ap laten zien en zeg wel alles idd wat ik voel of denk. 
Sjamee hopelijk blijft t uit en ben je gewoon lekker zwanger
 
Ik zeg het ook altijd tegen mijn man als ik in de vruchtbare periode zit. Maar hij vraagt er altijd zelf achter! ? 
 
Ik zeg het juist niet. Mijn man vind het allemaal maar spannend en eng (ook al wil hij het ook wel). Ik houd het voor mezelf wel bij omdat ik het fijn vind om te volgen en omdat het soms de wisseling in mijn humeur verklaard ?
Wij hebben normaal gesproken 2 a 3 keer per week sex, maar in mijn vruchtbare week heb ik veel meer zin en dan doen we het sowieso wel om de dag. 
Ben wel benieuwd wat de ovu testen zeggen, volgens de app zaterdag eisprong!
 
Mijn man en ik bespreken ook alles omtrent het zwanger worden. Hij weet precies wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit, omdat de zin in seks dan enorm is. Niet dat hij daar moeite mee heeft, haha!
Soms heb ik wel het idee dat er toch wat prestatiedruk achter zit voor mijn man. Hij heeft het tot nu toe 1x gezegd dat hij soms wat druk voelt cq spannend vindt. Toen ik opperde om niet meer aan te geven wanneer het "tijd" is, wilde hij dat ook niet.
Wel fijn om te lezen dat alle mannen eigenlijk zo begaan zijn :)
Vandaag beetje rare dag. Aan alles heb ik het gevoel binnen enkele dagen ongi te gaan worden, terwijl mijn NOD 3-10 is, volgende week dus. Voel me ook helemaal niet fit, buikkrampen, hoofdpijn enzo.
Normaal gezien heb ik 1 dag voor menstruatie pas buikkrampen.. v
Vorige week had ik een knal Ovu, dus in mijn beleving is de menstruatie nog niet aan de orde. Bovendien mag die sowieso uitblijven.
Sorry voor mijn geklaag, maar lucht wel op!
 
Terug
Bovenaan