Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik denk dat mijn eisprong eraan zit te komen.. werd vannacht wakker en heb manlief ook maar wakker gemaakt omdat ik zin had in sex... ?
Ik test deze maand ook met ovulatie testen om te zien of de eisprong ook is wanneer ik die verwacht op basis van de "kwaaltjes". Ik merk echt dat ik meer zin heb, me goed voel en ik kan het zien aan mijn afscheiding. Als dat klopt dan stop ik na deze maand ook weer met testen want dan herken ik het toch wel. Zijn er meer die dit herkennen?
 
@Vlindertje
Check! Ik herken die symptomen ook, meer goesting, andere afscheiding, MAAR die beginnen meestal wel een paar dagen voor men eisprong en die houden nog wel even aan na de eisprong.
Als je nu iemand bent die elke dag in is voor wat fun dan is er natuurlijk geen probleem. Maar dat is bij ons niet zo.
Ik zorg dus altijd, gebasseerd op mijn symptomen, dat we een aantal dagen op voorhand al een paar keer klussen, maar ik gebruik wel de test om zeker de dag van de positieve test en de dag erna nog is "bij te klussen"
 
feyre, ik heb de ovulatietesten van 2besure. Werkte vorige maand heel goed en duidelijk en leuke prijs. Heb ze net weer besteld, geloof rond 7 euro voor 18 stuks. 
Succes dames! Ik ben nog nog steeds ongesteld, wel licht nu. Dag 9 inmiddels ?.  Maar man wat was het heftig van het weekend!!! Zo erg dat er hele stolsels langs mijn tampon glipte, Zo gênant...gelukkig liepen we vanaf de verjaardag al naar de auto maar zat dus met bebloed kruis in de auto op mijn jas, wist niet wat mij overkwam.. ?. 2 dagen lang hielpen de tampons niet. Wat een drama. Ik had wel duidelijke innestelingsdip vorige maand, miss dat het daardoor nu heftiger was door de afbraak? 
Anyhoe...goed opgeschoond denk Ik, vol goede moed de eisprong tegemoet. Rond 2a 3 oktober denk ik. 
 
 
Vorige maanden had ik wel allerlei symptomen. Deze maand ook, maar anders en verwarrend. Maar ben ook druk op werk, moe, een pup die veel aandacht eist, etc. Ik merk dat ik het ff niet meer weet en op auto. piloot draai. Deze maand ook voor t eerst met ovu testen, waarvan ik ze knallender had verwacht. Besloten om even nieuwe testen te halen, maar het ritme verder maar op eens per 2 dagen te zetten. Hoef ik er minder over na te denken ? en kan ik met testen en tempen gewoon (hopelijk) wat meer inzicht krijgen. Voor nu ga ik er vanuit dat het niks wordt deze maand haha
 
Ja herkenbaar vlindertje. Ik noteer alles in een cyclus agenda om te zien of ik n patroon krijg, wel handig om te doen. 
De zin begint nu bij 3 a 4 dagen voor eisprong bij mij. Slijm heb ik ook al 4 dagen gespot. Ik snap nu wel wat ik moet zien. Zeurende pijn op dag 13 en 14 en in de avond was t weg aan t trekken. Denk dat dit wel aardig klopt, vorige maand was alles raar en voelde ik me ziek al 1 dag voor eisprong. Blij dat ik dat deze maand niet had.
 
Wij klussen om de dag en soms om de 2 dagen dus daarin zitten wij ook wel goed. Elke dag is te enthousiast voor ons. Deze maand tegen Mn man gezegd wanneer de vruchtbare dagen waren, ik dacht Miss lukt t dan juist niet, maar man heeft extra zn best gedaan ?? zo lief om te zien dat hij ook zo graag wil. 
 
Oja ik ben benieuwd hoe jullie dat dien: zeggen of juist niet zeggen wanneer je vruchtbare periode is aangebroken. Ik heb nu beide geprobeerd en t wel zeggen voelde beter en ging ook beter dan verwacht. 
 
Terug
Bovenaan