Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Meiden, is hier misschien iemand die ervaring heeft met innestelingsbloedingen? Voel je daarbij dezelfde pijn als hij je menstruatie? En zijn die bloedingen af en toe? Of heel de dag door?

Superjuffie dat verschilt echt per persoon. Bij mijn eerste zwangerschap was het 3 dagen redelijk wat bloed, wel minder dan menstruatie maar ik dacht in eerste instantie dat ik gewoon ongesteld was. Totdat ik 3 dagen na de bloedingen erg misselijk was en ging testen. Helaas wel een miskraam geworden. 

superjuffie idd wat laindey zegt. Want bij mij was het bij afvegen juist maar 1 lichtroze streepje bij de rest van slijm en thats it. Bij beide zwangerschappen rond 9dpo. Zijn inmiddels 6 en 11 jaar. 

Juuno wat vervelend dat je lijf deze keer zo lang nodig heeft om zijn ritme weer te vinden! Hopelijk komen je hormonen snel in balans. Kan me voorstellen dat deze onregelmatige cyclus je onzeker maakt.

pff ik heb nu best last van gemene krampen bovenin me buikwat totaal niet op menstruatie krampen lijken. had onderweg naar huis ook een vaag warmte gevoel alsof je een te grote slok alcohol had genomen. verder geen menstruatie te bekennen... geen menstruatie krampen, geen spotting... niks npg 2 dagen ik kan echt niet wachten hoop het zo!

Volgens mij is een innestelings bloeding niet iets wat altijd gebeurd. Bij 20% zou het maar zijn, alleen lees ik het hier wel heel vaak, maar of dat dan ook echt een zwangerschap als gevolg heeft? Ook heb ik gelezen dat niet bewezen is dat je het kunt voelen. Je eitje nestelt zich vanaf ongeveer 9/10 dpo in je baarmoederwand heel langzaam in, dit duurt meestal een dag of 4/5 dus echt steken zal het niet. De vrouwen die zeggen dat ze het voelde en ook echt zwanger waren hadden vaak lichte menstruatie krampjes.
het schijnt ook dat symptomen de eerste dagen/weken eerder duiden op een menstruatie dan een zwangerschap. Wel zou je vermoeidheid als symptoom kunnen zien, maar verder is alleen een test echt bevestigend. Misselijkheid is een gevolg van hcg aanmaak, daar word je misselijk van en dit start pas op het moment dat het eitje is bevrucht. 

De test van dinsdag is de donkerste van alle testen die ik heb gedaan. Zou ik de piek tussen de testen van maandag dinsdag en woensdag hebben gehad (en hem dus hebben gemist)? Als ik het vergelijk met de testresultaten op het papiertje van sensitest is het een streepje voor de piek van lichte testresultaten... gisteren iig gezellig gemaakt voor de zekerheid :)

Qua tijd tussen maandag en dinsdag zou het kunnen dat ik m dinsdagochtend misschien heb gehad en dus heb gemist omdat ik pas in de avond weer heb getest. (Werk buiten dus dinsdagochtend lukte niet, in de bosjes een testje doen is niet heel ideaal :p)

Terug
Bovenaan