Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@divingwoman: ik had dat bij men vorige cyclus ook: soms buikkrampen, hoofdpijn en ongi gevoel. Maar paar dagen voor men menstruatie had ik plots niets meer.. en toen kwamen de ?? of mss kan het ook een innesteling zijn een week voor je nod?
 
Ovulatietesten van Kruidvat test ik altijd positief, dus daar heb ik niks aan!
Nu zonder gedaan, maar ook geen eisprong gevoeld... verwacht er niks van deze maand. Ik deel wel de vruchtbare week, maar dag weet ik zelf ook niet precies. Geeft voor mijn vriend wel druk, dus ik doe er zelf vanaf nu ook maar wat relaxter over. 
 
Ik zit op dag 17 van mijn cyclus en had op dag 9 al een piek.
K gebruikt testen van de kruidvat deze keer, maar tot nu toe krijg ik nog steeds streepjes! Wie heeft hier ervaring mee??
 
Christaaa Blijkbaar hebben meer meiden hierboven valse waardes van de kruidvat testen. ik heb ze gelukkig niet xD ik heb van sensites en action.
ik ga vanaf morgen maar gewoon testen en zien wanneer de piek zichtbaar wordt. wil niks riskeren xD
Citrus Ik kon het toch niet laten en heb van 2besure een combo sale pakket gekocht xD 36 extra gevoellige ovulatie testen en 6 +3 gratis extra gevoelige zwangerschapstesten xD ik ben benieuwd!
 
Dames, help?!
Bovenste ovutest van 18.00
Onderste zwangerschapstest van dezelfde urine. 
https://www.mupload.nl/img/dqmoc5z9z.jpg
 
Kan dit? Ik ben 12 september nog ongesteld geweest... 
 
Terug
Bovenaan