Nieuwe wachten op NOD okt 2018

ondertussen hier nog steeds niks te bekennen van spotting of mensturatie. geen klachten of niks. ook niets wat ik perse kan wijden aan een zwangerschap dussss...
wachten duurt lang

Wat een berichten allemaal! En helaas allemaal negatief :( 
Ik was vanmorgen echt goed verdrietig maar heb mezelf er toch maar opnieuw overheen gezet. Ben ook echt goed ongesteld geworden nu, ik neem het maar zoals het is, piekeren heeft geen zin. En daarbij, een jaartje ouder is meteen wijzer.
Over een tijdje zal ik mezelf weer aansluiten bij de november groep. Hoop een aantal van jullie daar eigenlijk niet te zien. Ik lees de komende dagen nog wel mee hier hoor!
Bedankt voor alle verjaardagswensen! 
Liefs!

Juuno, heftig om te horen... Je stelt je er op in en in 1 keer donder je van die wolk af! Hopelijk is het gewoon spanning bij hem en trekt hij bij. Je hebt het immers de vorige keren ook gewoon bol weten te werken!
AappiieJ mijn eerste drie natuurlijke menstruaties waren ook heel weinig en alleen oud bloed. Wel netjes op tijd trouwens (28 of 29 dagen). Nu de vierde menstruatie en deze lijkt al meer dan die ik had tijdens de pil. Het is meer en er zit ook rood bloed bij. Ik denk dat het bij iedereen anders is, geef het de tijd.

Ik heb wel echt vers bloed al. Na stoppen aan einde strip mijn bloeding gehad zoals altijd. Vandaag was dan 2e echte bloedverlies dag maar stelt echt weinig voor. Hopelijk duurt dit niet te lang

hahaha , right2 , Spotting and no more pink wiping. No reason for menstruation temp this afternoon 37.8 (hopefully that morning is still high).  I also increased my cycle to 30 days wss Tembak ikan Online was ovulation 2 days later so the 7th.  Miss late implantation and test tomorrow is  iig 1 time I see nothing else again 21 what the NOD would be and then every two days as long as the Tembak ikan menstruation fails

Terug
Bovenaan