Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Jammer Feyre. Maarre...was het idee ban de pact niet om geen valse hoop te krijgen? Omdat er nog genoeg kan gebeuren op je nod. Als het er was en nu niet en gewoon volgens je pact morgen had getest had je dit niet geweten. Nu niks meer aan te doen.  Laat het een les zijn voor de andere dames hihi. Goed voorbeeld. Hopelijk morgen toch een 2de streep meid!! En anders snel je menstruatie. Virtuele knuffel!! 

Feyre als ik wel zwanger blijk dan gaat dit kindje nergens naar toe hoor en mijn man zal dan ook wel wennen en bij draaien denk ik. Vertellen wordt dan wel minder leuk

Citrus ik weet het. De teat was okk extreem livht dus ga er maar gewoon vanuit dat het negatief was. Ik ben er ook niet echt kapot van. Klinkt misschien raar maar had zelf negatief in me hoogd gepraat en wacht gewoon ag. Kan van alles gebeuren zolang me yemp hoog blijft en de menstruatie uit blijft. En tjah wordt ik toch ongesteld jammer maar door naar de volgende ronde

Juuno wat spannend en zwaar momenteel voor jou. Wel echt naar dat je man eerst wel wil en zich nu bedenkt, extra lastig dat je nu nog op t wachtbankje zit, pff. 

Citrus op deze foto zie ik wel een heeel licht streepje. Is dit dezelfde test? 
Feyre kan natuurlijk ook zijn dat er gewoon niet genoeg hcg in je plasje zit. Zolang je niet bloed kan t allemaal nog toch?
Mijn NOD is maandag maar ik wil ook niet meer wachten haha. Maar ik hou vol! Heb af en toe lichte krampjes en ben de laatste paar dagen echt heel snel moe. Dus ben benieuwd. 

Citrus hier zie ik hem ook. Is dit een andere test? Ik zou overmorgen nog een testen als dit positief is dan heb je over twee dagen echt wel een duidelijke test

Terug
Bovenaan