Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dit is dezelfde, beter licht en achtergrond voor de foto. Voor mijzelf nog wel even duidelijk. Niet dat hij nu in het echt ook duidelijker is. Alleen hij is zo smal, echt zo'n lijntje, niet even breed en dan lichtroze dus. 
Hihi wachten 2 dagen...ik...ik ben al onwijs trots op mijzelf dat ik tot mijn bod had gewacht ??. Ik test net zolang tot ik ongesteld wordt of een duidelijke streep. ?. 
Juuno.  Wat oneerlijk zeg. Als er niks in de tussentijd is veranderd, dan zou ik niet weten waarom hij toch terugtrekt. Kan hij toch niet maken nu meer. Ik zat in hetzelfde schuitje.  Mijn grote droom maar mijn man was er niet klaar voor en we runnen een eigen bedrijf dus ook druk. Uiteindelijk had hij een moment en zag hij het licht geloof ik haha. Hij zou nu niet meer terug willen en ook niet kunnen tegenover mij, dat voelt niet goed voor hem. Vertel hem dat jullie dit absoluut kunnen samen. Na de ede weet je niet meer beter. Probeer te achterhalen waarom hij niet niet meer wil, miss collega's die grappen dat zn leven anders voorbij is of weet ik het. Dat is hun probleem, dan hebben zij blijkbaar geen leven...ik noem maar wat. Praat vooral en probeer je emoties over je wens even te laten, maar verdiep je in zijn gevoel.. (en praat hem om. ?) nee maar echt...niets veranderd in de tussentijd? Dan kan hij het eigenlijk niet maken en miss is hij bang voor wat komen gaat. Succes meid. X

Ooshap hmm dan vraag je je toch af waarom het niet lukt.... wanneer zou je je volgende menstruatie verwachten?
Hier nog niks. Geen spotting gehad en geen roze meer bij afvegen. Geen enkele aanleiding tot menstruatie temp vanmiddag 37.8 (tel alleen de ochten is voor me eigen gevoel) hopelijk is die morgen nog hoog. Ik heb me cyclus ook verhoogd naar 30 dagen wss was me eisprong toch 2 dagen later dus de 7e. Miss late innesteling en test morgen iig nog 1 keer zie ik niks anders pas weer de 21 wat dan de NOD zou zijn en dan elke 2 dagen zolang de menstruatie uitblijft we gaan het zien! Of zwanger of door naar ronde 3

Hoi dames. Ik zit even met een vraag. Hoe was jullie eerste menstruatie na stoppen pil?

Ik begon met paar dagen licht roze bij afvegen zo af en toe. Nu 2 dagen echt bloedverlies maar netgenoeg om inlegkruisje vol te krijgen bij wijze van. De normale klachten als buikpijn , rugpijn en hoofdpijn zijn ook niet of nauwelijks aanwezig.
Mocht dit elke maand zo zijn teken ik ervoor ? maar vraag me toch af of dit normaal is. Tijdens de stopweken had ik echt 3 dubbele bloedverlies en alle andere ellende

Citrus nee niks veranderd hier in onze situatie. Wij runnen ook een bedrijf en oké we werken ons een ongeluk. Ik heb mijn vorige zwangerschappen ook doorgewerkt tot dag van de bevalling en na 4 wk weer echt begonnen (in de kraan week stond ik met de baby al op de zaak natuurlijk). Tegen die drukte van een baby en het voeden op de zaak enz zie ik ook op, maar ik heb het eerste zware jaar over voor een toekomst met 3 kinderen met klein leeftijdsverschil. Mijn man vind het nu eigenlijk ook al druk zat, terwijl ik denk dat die derde zo meedraait in ons gezin en we die er min of meer bij doen.
En alle nachten doe ik eigenlijk toch altijd al, dus daar heeft hij geen last van. 
Ik vind het ook niet eerlijk, heb ook gezegd dat ik nu niet degene ga zijn die 'toegeeft' en zegt 'oké dan niet' 

aappiiej ik had 3 dagen nadat ik gestopt was 3 dagen bloed met slijm, zoals een menstruatie. Lichte krampjes maar niet heel erg. 3 weken later een positieve ovu test en 2 weken later ongesteld zoals het hoort te zijn. Hoofpijn, rugpijn krampen en slijm. Duurde 5 dagen inclusief de dagen waarop het minder was en de laatste dag spotting. Nu in de 2e cyclus op dag 19. Geen positieve ovu test gehad nog maar wel rekbaar en doorzichtig slijm afgelopen weekend. 

Feyre
Precies. Mijn volgende menstruatie moet rond 16 nov zijn.. 
Wilde ook met de ovultietesten gaan beginnen maar dat wordt nu dus erg lastig 

Terug
Bovenaan