Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Citrus jammer dat je toch ongesteld geworden bent... Hopelijk heb je de volgende ronde een positieve test in handen!
Feyre, wat goed!! Gefeliciteerd ? Kun je het zelf al een beetje beseffen? 
 
Lavendel nee juist helemaal niet xD ik zeg nogsteeds als het echt raak is. ik durf nog niet zo goed echt te geloven. bang dat het dalijk toch negatief is omdat het zo extreem licht streepje is.
succes meiden! ik blijf zeker nog meelezen zal zo nog even de chart updaten
 
Thx. Lady's! Ik hoop het ook volgende maand. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de HA, gewoon even erover hebben en wat de mogelijkheden zijn. Ik was bij nr 1 en 2 direct zwanger en nu naar ronde 6. Natuurlijk niet zo lang nog als de rest maar ik ben 33 en onze jongens al 6 en 11. Mocht er iets zijn waardoor het sowieso niet lukt dan is dat nogal zonde van de energie en tijd in plaats van dat je ergens pas in de 20 bent. 
Wil niet zeggen dat we gaan onderzoeken hoor, maar gewoon even ons verhaal doen bij haar en verder nog wat persoonlijke dingen die er mee te maken hebben. Het geeft mij nu in ieder geval al iets meer rust :) 
 
Welkom nieuwe dames, ook al glip ik er tussenuit en hop naar november ;)
Succes maandag dames! Wat spannend als je zo'n gevoel hebt. 
Feyre, ook van mij natuurlijk een gefeliciteerd! 1ste of 2de ronde toch? Of ben ik in de war. 
 
Citrus 2e ronde! en had dit echt nooit verwacht met de voorgeschiedenis van me zussen en dat me gyn zei 3 jaar terug dat ik ook wss PCOS had!
Succes meid! November wordt je maand!
 
Ik weet niet zo goed wat mijn lichaam gaat doen. Vannacht ijskoud gehad en veel wakker slaap erg onrustig... nu een zwaar/drukkend gevoel in onderbuik en vanmiddag wat bruinverlies... ben bang dat ik door ga na volgende maand ?
 
Terug
Bovenaan