Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ahhh het werkt.
Ik ben nieuw hier en wilde eigenlijk een eigen topic starten over ovulatietesten, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen.
Ik ben deze maand namelijk ovulatietesten gaan doen omdat ik wilde kijken of ik nog wel een goede eisprong heb. Heb die van de Action gehaald, maar inmiddels ben ik 9 testen verder en zie ik door de bomen het bos niet meer. Mijn cyclus varieert tussen de 25 en max 30 dagen. Maar zit meestal tussen de 26 en 29 dagen met maar een hele enkele keer de uitschieters naar 25 en 30 dagen.
Maar de testen laten op meerdere dagen lichte strepen zien (en geen enkele in de buurt van de donkere controlestreep) en op sommige dagen is de test nagenoeg wit. Heb ik nu geen eisprong gehad? Of moet die nog komen? Want dat lijkt me ook sterk aan het worden. Of zijn deze testen niet goed of mis ik de eisprong met 1x per dag testen (rond zelfde tijdstip). Ik kan evt een foto van de testen toevoegen. Maar ik word er echt niks wijzer van.
 
En als aanvulling voor de rekenaars onder ons:
Ben op de 5de ongesteld geworden en vanaf de 11de de ovulatietesten gaan doen. Vandaag dus de 9de op rij gedaan en zit nu dus op cyclusdag 14.
 
Dank je Feyre. Dat zal dan dus pas volgende maand weer zin hebben. Gaven ze bij jou ook geen duidelijke streep aan?
En zijn er hier nog meer/andere ervaringen?
 
Het lukt me helaas ook niet om een foto toegevoegd te krijgen. Maar om een beter beeld te krijgen. De 11de, 13de en 15de een lichte streep (12de en 14de wit), de 16de HEEL iets donkerder dan die dagen, de 17de en de 18de een nog lichtere streep en vandaag helemaal wit. Dat gaat toch nergens over? Of moet ik dan maar vermoeden dat die 16de heel misschien de eisprong was?
 
Dan moet je naar www.mupload.com gaan. Daar kan je een foto uploaden en dan de eerste link kopiëren en hier op het pictogram klikken en plakken. Dan zie je hem nadat je op verzenden hebt geklikt. 
 
Terug
Bovenaan