Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Haha Citrus xD
Jullie bij mij deden ze helemaal niks 5 dagen lang toen andere testen gepakt. Verteouwde toen 1 soort niet meer en heb er 3 gelijk gedaan elke dag. En die werkte prima kwamen goede streepjes tevoorachijn en heel snel me piek gevonden. En blijkbaar goed gebruik van gemaakt ??
 
feyre je mag mijn NOD trouwens veranderen naar 31 oktober. Aangezien ik vermoed dat mijn ei dinsdag is geweest, een paar dagen later dan voorspeld, verschuif ik mijn NOD ook maar voor de zekerheid :) 
 
Hoi,
Ik ben nieuw hier, lees wel al een tijdje mee. Wij gaan voor onze eerste kindje, 26 september gestopt met de pil. Dit is dus mijn eerste cyclus zonder pil. Ik ben vanaf dag 10 begonnen met ovulatietesten (dag 11 vergeten), om wat inzicht te krijgen in mijn cyclus. Ik gebruikte de testen van de action, deze bleven echter allemaal wit. Gisteren overgestapt op ovulatietesten van sensitest, ook deze bleef wit (dag 21). Is het nuttig om met de ovulatietesten door te gaan? En vanaf wanneer zou ik een zwangerschapstest uit kunnen voeren, nu ik geen zicht heb op mijn cyclus? 
 
Iedereen met een positieve zwangerschapstest, gefeliciteerd!
 
Hoi Mathilde, welkom! 
Ik heb altijd begrepen dat je lichaam best even tijd nodig heeft om te ontpillen. Dit kan geloof ik wel een half jaar tot een jaar tijd kosten. Ik zou als ik jou was eerst rustig afwachten tot je de eerste keer ongesteld wordt. Voor de cyclus daarna kan je dan al beter dingen verwachten. Hoe was je cyclus voordat je aan de pil was?
Mijn temp is inmiddels naar beneden. Ben nog niet ongesteld maar denk dat dat morgen komt. Ik ben verdrietig en ik ben er klaar mee, dus weet nog niet of ik naar november forum ga..
 
Welkom mathilde, mijn eerste cyclus na de pil was lang. Op dag 23 had ik toen mijn ei en twee weken later ongesteld. Sommige meiden hebben dat pas na een paar maanden. Ik zou het nu gewoon even afwachten en niet te veel testen, want dat is een beetje zonde van het geld. Volgende cyclus kan je wat gerichter testen.
 
Cyclus voor de pil was regelmatig, ik geloof iets van 28 of 30 dagen. 
Ik heb op dag 18 wat oud bloed verlies gehad. Verder weinig last van 'ontpillen', op af en toe was buikkrampen en misselijkheid na. 
Ik ga proberen rustig af te wachten, al is dat erg lastig. 
 
Terug
Bovenaan