Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik zei gisteren dat ik door kon naar de volgende ronde waarschijnlijk maar ik begin toch wel enorm te twijfelen. Mn borsten beginnen echt zoveel meer pijn te doen en volgens mn vriend zijn ze echt groter. Dit heb ik nooit als ik ongesteld moet worden. Heb ook weinig tot geen roze/bruin meer bij afvegen. Morgen testen! Ben zo benieuwd! 
 
Spannend @minty, wanneer is jouw NOD? 
 
@Juno, jeetje wat onwijs vervelend die onzekerheid. En dan ook nog eens zo'n huisarts die daar moeilijk over doet..
 
@Laindey, spannend morgen. Is dit ook daadwerkelijk je NOD?
 
Djenn morgen, als mijn berekeningen kloppen ? had 8 oktober (dag 9) een afnemende lh piek en steken die voor mij duidden op eisprong, maar verwachtte deze pas 14 okt. Dus morgen 14 dpo. 
Beetje verwarrend wel!
 
Oooh Laindey wat een onverwachte wending, zo spannend! Dan morgen testen! En ik geloof nog iemand?
wat naar Juuno dat wachten is al vervelend en als t dan uitblijft maar negatief is lijkt het wachten me helemaal naar! Heb je je eisprong kunnen registreren?
 
Juuno jeetje wat vervelend zon HA ik hoefde hrt allern maar te vragen en kreeg me brief mee... ik blijf duimen voor je!
Laindey wat spannend! Ik blijf zeker buurten om te zien of je positief test ?? hoop het zo voor je! Ik heb dus helemaal geen last van me borsten. Maar biik voelt anders en vlagen misselijk bizar hoe verschillend het kan zijn.
Minty toch wel spannend! Ben heel benieuwd naar je test!! ??
 
Djenn ja morgen is ook mn NOD. Idd heel spannend. Wordt onderhand wel tijd voor een goede zwangerschap voor ons ?
Minty Ja schrok gisteren best wel erg haha.
Feyre lief! Mijn buik voelt ook anders, echt alsof er iets in zit haha. Laat jij het weten als je positief op cb hebt getest? Dat is dan toch de echte bevestiging hé :p
 
Laindey ja voelt gewoon anders heb ook echt na een uur alweer een knorrende maag en slaap bagger slecht! Heel veel wakker en dan een uur wakker liggen voor ik weer in slaap val. Ik laat het zeker weten als de CB positief is. Dat is zeker de bevestiging naast het bloedonderzoek. Had echt niet verwacht dat ondanks streepjes zien ik nogsteeds zo onzeker ben... Laat je het ook weten als je positief test?
 
Feyre Ik laat het morgen zeker weten! Ik heb vannacht ook echt slecht geslapen. Veel wakker geweest. En de tijd die ik heb geslapen hele vage dromen gehsd xD
 
Terug
Bovenaan