Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Chantal2109 jammer hopelijk is November je maand!
Djenn super spannend dus! Hoop het voor je! Wanneer mag je testen?
Ik lees nogsteeds mee hoot meiden wil niet zomaar verdwijnen ? ik geloof het eigenlijk nogsteeds niet. Miss geloof ik het pas na de positieve CB en bloedonderzoek ? is wel een beetje zenuwslopend. Ik test elke dag bang dat opeens het streepje weg is ofzo? Vanmorgen toch direct duidelijk een licht streepje te zien. Vind hem nog niet heel duidelijk maar je hoeft geen moeite te doen om hem te vinden dus heb wel het idee dat het HCG verhoogd. Hopelijk morgen een duidelijkere test en een positieve CB
 
Dankje Freye, ik mag zaterdag de 27e testen!
Ik herken je ongeloof van vriendinnen ook, is natuurlijk ook bijzonder dat dat ene streepje eigenlijk zegt dat je leven voorgoed gaat veranderen.
Ik hoop dat de CB test je wat rust gaat geven en anders kun je natuurlijk ook nog even bloed laten prikken om de zwanerschap te bevestigen.
Hier zojuist de eerste vlaag misselijkheid gehad.. misschien ben ik wel zo relaxed omdat ik ergens gewoon weet dat ik zwanger ben haha.
 
Djenn dat zou helemaal mooi zijn. Ik wist me NOD officieel niet dua ben wss veel te vroeg begonnen met testen maar goed vanaf moment 1 een heeel licht streepje wat nu iets duidelijker is. As donderdag wordt er bloedgeprikt op HCG en me HB heb ik zelf naar gevraagd me eerste CB gaf niet zwanger aan terwijl alle andere testen een licht streepje geven. Je gaat dan toch twijfelen maar ik voel me wel anders. Durf denk ik gewoon niet teveel te hopen tot het echt gezegd wordt tegen me ofzo
 
Hier vanochtend weer een negatieve test. Dag 41 en geen menstruatie te bekennen.
Ik ga woensdag weer testen als menstruatie uitblijft...
Erg irritant dit
 
Gek hè Djenn, dat heb ik nou ook. Het gevoel dat die test alleen maar een bevestiging gaat zijn. Zou echt verbaasd zijn als ie negatief is. Heb ook helemaal geen moeite meer met wachten tot mijn NOD. Al ben ik blij dat ie er aan komt ? 
Heb een dichte harde cervix, veel wittig (yoghurt) afscheiding. 
Feyre lijkt me ook zo gek, dat moment dat het daadwerkelijk waarheid wordt ? dat streepje zien, hihi 
 
Minty ik had echt verwacht dat ik zou gaan huilen juichen of wat dan ook. Maar zit vol ongeloof ? heb me al die tijd aangepraat dat het dik een jaar zou gaan duren... en dan in Ronde 2 al raak. Ik ben gewoon zwanger maar geloof het nogsteeds niet zo en het besef moet echt nog komen ? streepje wordt ook steeds duidelijker en toch bang dat ik het verzin maja meerdrre mensen zien het streepje ?
 
Feyre daar doet mijn huisahuisarts niet zomaar aan. Neg urine test is negatief tenzij er echt veel tijd overheen gaat. Maar ik denk dat ik dan dus wel weer een maand verder ben. Vrees dat ik gewoon geduld moet hebben tot menstruatie doorzet of test positief wordt. Maar denk niet dat er nog veel kans is op een positieve test gelet op wanneer we sex hebben gehad. 
 
Terug
Bovenaan