Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hai meiden, 
Daar ben ik weer.. Ik had vanochtend een héél licht streepje met ochtendurine.. mijn vriend zag het ook. Maar kan het amper geloven..... donderdag (25e) is mijn Nod.. dus heb 5 dagen eerder getest. Overigens wel met de extra vroege test van Sensitest die je vanaf 6 dagen voor je nod kan doen.  Ik weet het hoor, veel te vroeg, maar ook veel te nieuwsgierig.. iemand ervaring ermee? We hopen natuurlijk dat het lijnje steeds donkerder wordt komende dagen.  Super spannend!
 
 
Lauuu zelfde hier. wist me NOD niet dus gegokt getest ook had de 17e een hele lichte vage streep en is vandaag 4 dagen later al een stukje beter te zien. sensitest heb ik de sensitive van die teste eerst negatief maar gister positief. begin nu langzaam te geloven dat het echt zo is maar wil die positieve CB test ook nog in handen krijgen.
ik wil zeggen test om de dag maar dat is mij ook niet gelukt xD kijk gewoon of je streepje donkerder wordt! heb je evt foto? ik wil mee gluren hahaha xD een voorzichtige gefeliciteerd!
 
Feyre thankss voor je super snelle reactie. Haha spannend he.. Ik weet mijn nod dus ook niet helemaal zeker want ik heb hiervoor 1 menstruatie overgeslagen (ben pas augustus gestopt met de pil) maar weet wel zo goed als zeker dat mijn ei rond 11,12,13 oktober was ivm ovulatiestest. Dus ik gok nod op 25 okt maar nu dus al héél licht positief. Ja zal straks even foto proberen te maken.. maar voor jou ook een voorzichtige gefeliciteerd!
Had jij ook die dipstick van sensitest met die blauwe bovenkant?
Kun je CB ook al voor je nod doen??
Aan één kant denk ik wacht gewoon tot nod haha maar zo lastig als je zo nieuwsgierig bent haha..
 
Lau je gaat naar https://www.mupload.nl daar upload je je foto, je pakt de laatste link. Deze plak je bij Directlink als je klikt op het plaatje met de ijsberg :) 
 
Lauuu Ik heb de midstream van sensitest. had wel de dipstick ovulatie testen. het was voor ons pas Ronde 2 dit was me eerste volledige cyclus hahaha dus heb gegokt op 28 dagen op dag 26 getest en heel licht positief.
CB kan vanaf 6 dagen voor NOD geloof ik. maar ik had nog niet genoeg HCG (minimaal 25) denk ik dus hij was negatief. maar elke andere test is positief. dus lijkt me sterk dat het niet raak is maar toch is het iets met de CB test dat je die zekerheid geeft....
ik ben na de 26e gewoon elke dag gaan testen xD eerst met 4 verschillende... vanmorgen maar 1 gedaan.
je kan op mupload.nl de foto uploaden en de directe link als text in je bericht toevoegen of op het kleine landschap plaatje klikken in het typvenster van reacties en de link daarin plakken
 
Laindey en Feyre
Ik heb geprobeerd foto te maken maar je ziet het niet op de foto hoor. Het is te licht nog :( haha. Was dat bij jou toen ook Feyre? Hij was ook van vanochtend en is nu minder goed te zien moet ik zeggen. 
Loopt hij nu mooi op bij je? Steeds donkerder lijntje? Ben ook heel benieuwd naar mijne..
Wanneer zal ik weer testen? Ik dacht zelf dinsdagochtend..
 
Lauuu ben toch benieuwd xD inmiddels kan ik aardig turen xD
mijne begon ook heeeeel licht haast niet te zien en moest echt met me ogen knijpen.. nu inmiddels gewoon op het blote oog te zien maar nog lang niet zo donker als het controle streepje helaas. hoop dat ie morgen duidelijker is lijkt mij dat HCG nu wel verdubbeld moet zijn.
ik wou ook om de dag testen maar test dus gewoon elke dag ergens bang dat ie er morgen niet meer staat ofzo XD dus doe wat je wilt maar kans is wel dat het voor gevoel langer licht blijft dan net als bij mij omdat HCG elke 48 uur verdubbeld
 
Terug
Bovenaan