Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Laindey ze zijn iets duidelijker. ik zag ze vanmorgen vrijwel direct licht zonder moeite te moeten doen om ze te vinden.
deze foto is van vanmiddag dit was binnen 5 min (kon aflezen binnen 5 a 10 min en niet later als 30 min) en me eerste sensitest was geheel blanco
 
Shahr ik zou 14 dagen na eisprong aanhouden als NOD dus dan dag 34. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik op nod ook nog negatief en 3 dagen later wel positief. Dat kan dus zeker wel dat je wat later hcg aanmaakt hangt ook maar net af van waneer de innesteling is. 
 
Ik ben een klein beetje eigenwijs en dacht vandaag nog 1x ovulatietest te doen en dan te stoppen. Nu heb ik een duidelijk streepje, maar nog niet zo donker als de controlestreep. (Gisteren was de test zo goed als wit) Kan het dan toch zijn dat mijn eisprong eraan zit te komen? 
Feyre: streepje lijkt inderdaad duidelijker te zien dan vorige. Gefeliciteerd! 
 
Ik begin toch wel een beetje hoop te krijgen voor de test morgen. Alleen dag 35 klein beetje bruin slijm. Nu dag 40 en na dat ene beetje 5 dagen geleden niks meer  Zou dat dan toch de innesteling geweest zijn? Als dat zo is dan moet ik morgen op dag 41 toch wel echt positief testen. Zo niet, dan weet ik het ook niet meer en is mijn cyclus toch nog meer van slag dan ik hoopte.
?
 
Helaas ik ga door na volgende maand. Een voordeel ik kan begin van november met een gerust hart met een vriendin na de sauna wat al gepland stond ?... 
 
Hi dames,
Hier ook nog steeds op het wachtbankje..
Nog steeds iedere nacht de meest bizarre en realistische dromen, bortsten steeds meer gespannen en zowel mijn moeder als schoonmoeder hebben afzonderlijk van elkaar tegen me gezegd dat ik er "anders" uitzie.. toen ik vroeg wat ze bedoelde konden ze het niet echt benoemen haha
Het gekke is dat ik in ronde 7 nu veel minder gespannen en gestresst ben naar de NOD toe.. niet de behoefte om eerder te testen! Heel bijzonder.. 
Ik houd jullie op de hoogte.
Voor de positief geteste dames nogmaals heel erg gefeliciteerd!!
De dames die doorgaan naar november heel veel succes en hopelijk wordt dat "de" maand dat het mag gebeuren!
 
Terug
Bovenaan