Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hai meiden, voorlopig een laatste berichtje van mij! Ik ben inderdaad vandaag ongesteld geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Deze ronde dus zonder forum! Succes, sterkte en liefs voor jullie!
 
Skipbo dank je! Het moetbme allemaal nog een beetje bezinken zit nog vol ongeloof en bang dat het allemaal tussen me oren zit dat ik een streepje maak maarja me man en andere hier op het forum zien hem ook haha en toch wil ik die positieve CB hebben want dan hoef ik niet te kijken en oordelen dan doet de technologie het voor me ? ?? voor morgen. Hoop dat het verdubbeld is en de CB positief terugkomt
PippaLotta jammer meid ☹ succes! En verlies de moed niet!
 
Jammer pippalotta hopelijk volgende ronde beter!
skipbo  qua ei lopen we waarschijnlijk precies gelijk. Vandaag had ik ook last van mijn onderrug en een klein beetje bruinverlies. Dus wie weet is het bij ons beide de innesteling! Ik hoop het :)
 
Ik heb geen idee hoe lang mn cyclus is. Dit is de 2e ronde na de pil. Vorige was 37 dagen met 14 dagen tussen ei en ongi. Dus zou nu moeten betekenen dat mijn cyclus nu 30 dagen gaat zijn. Ik had vannacht/vanochtend wel wat lichte steken, maar vanmiddag aan het eind pas bruinverlies maar geen steken meer.
 
Ik was een weekendje weg, ondertussen weer bij gelezen! Feyre wat super een streep ? van harte!!!
ik lees nog graag even mee deze maand, in de hoop jullie niet te zien in heg november topic ;) uiteraard wel voor een gezellig kletspraatje, naar hopelijk nog een hoop positieve hier in oktober!
 
Suikerspinn dank je ? geloof het nog niet ?? maar is toch echt zo. Zo onwerkelijk om nu gericht te gaan shoppen en praten en dat we over een paar maanden ouders zijn! Ik blijf zeker ook hangen en lees ook mee in de november groep.
 
Terug
Bovenaan