Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@Ambibambi oh klinkt wel.bekend... gaat hier beetje af en aan. We zullen maar gewoon moeten afwachten en hopelijk gauw goed nieuws!
Je cyclus is vanzelf regelmatig..
 
Dag dames, ik zit ook weer in de wachtweken. Morgen/overmorgen zou mijn NOD moeten xijz. 3e IUI was 10 oktober en de eerste twee keren werd ik daarna op dag 14 of 15 ongesteld. Nu al twee dagen misselijk bij op staan en nu net terug van mijn late dienst thuis en weer maagzuur (heb ik nooit). Maar ik vertrouw mijn lichaam voor geen meter meer, ik zie morgen of dinsdag wel of ik ongesteld word of niet...
Zenuwslopend steeds!
 
Feyre heb je de cb test gedaan? Ben heeeel benieuwd.
Ik heb net getest maat negatief. Verwacht dus vandaag of morgen ongesteld te worden :(
 
Nou ik schuif wss ook door naar november maar denk niet dat ik voorlopig mee praat. Vanmorgen op 5 testen negatief... ga kijken of de bloedteat eerder kan om te beveatigen dat ik dus niet zwanger ben...
 
Ik ben een lang weekend weg geweest, dus net alles even bijgelezen. 
Feyre dat meen je niet... Een ander merk test proberen? Gewoon bellen en vragen of de bloedtest eerder kan! Geef de moed niet op... 
Voor de rest van de dames die een witte test hebben, succes nog met wachten! Zolang zich nog geen menstuatie aandient is er nog hoop ?
Ik ben net weer van mijn menstruatie af, dus mijn hoop ligt in november...
 
Terug
Bovenaan