Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Jeetje feyre wat balen zeg! Hopelijk kan die test eerder en heb je alsnog goed nieuws!
Hopelijk testen de andere meiden met een negatieve test ook snel positief! 
Ik moet nog 9 dagen wachten voordat het turen kan beginnen :p
 
Ahhh Feyre, hoe kan dat nou ineens? Pff dat is naar zeg. Ik belde de HA ivm met schimmelinfectie en mijn vermoeden en zit nu in de wachtkamer.. heel benieuwd.
 
Ik heb geen hoop meer meiden en durf het niet te hebben ook. Moet heel veel moeite doen om me tranen binnen te houden zit hier bij het gezin... ik hoop dat die test eerder kan zodat ik niet merr in onzekerheid zit.
Lavendel ik heb 2 verschillende kruidvat testen gedaan. Clear blue, sensitest en 2besure die gaven eerat allemaal positief en nu negatief. Ik ga straks naar de HA bellen. Nog geen menstruatie temp ook nog 37.4 afgelopen 3 dagen 37.5 na ovulatie max 37.3 dus ja hij is nog hoog. Heb nogsteeda dezelfde krampen en ben ook nogsteeds met vlagen misselijk.
Ondanks dat ik de hoop niet durfde te hebben en niet uitbundig blij was doet dit toch echt heel erg zeer ook al was het pas ronde 2 5 dagen positief en nu opeens negatief. 
 
Laindey ja dankje ik kan het gewoon niet geloven!! Wil donderdag (vermoedelijke nod) nog afwachten.. maar ik heb geen laatste menstruatie gehad dus dat is beetje lastig haha. 
 
Lau! Wow...die is positief zeg!! Van harte gefeliciteerd!! Toch weer een positieve Test . 
Feyre, jeetje..wat balen! Ze waren al paar dagen zo licht, vandaar ook dat je nog niet te enthousiast was. Maar tuurlijk is de klap nu toch hoog, diep van binnen zat natuurlijk wel die hoop en vreugde. Hopelijk ben je lekker druk bij het gezin voor afleiding, helpt ook als je hier dan even niet inlogt of er al reacties zijn. Tip ;)  dus mocht je dit toch even lezen, sluit het daarna even lekker af. Heb dan afleiding en hopelijk geeft de HA je snel duidelijkheid en als het niet zo mocht zijn, dat je dan snel ongesteld wordt. 
Laindey en minty! Jullie waren zo hoopvol! Wat kan je lichaam je voor gek houden dan he. Ik was voor mijn 2de zoon ook de 1ste maand schijnzwanger, zelfs mezelf misselijk gemaakt. Wat was dat een tegenvaller zeg. 2de maamd wel raak en had niks, alleen de duidelijke gevoelige tepels. 
Maar.....geen bloed geeft moed haha. Wie weet he! En anders zie ik jullie miss in november. 
Hier dag 4 van menstruatie, dag 2 en 3 waren enorm heftig. Nog een dag of 4 en dan weer uitkijken naar de vruchtbare dagen. Zin in!! 
 
Terug
Bovenaan