Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Citrus Ja ik snap er niks van. Misschien dat ik m'n eisprong verkeerd had, maar lijkt me niet want heb getest zoals elke maand haha. Mn borsten(voornamelijk tepels) doen ook nog steeds pijn en heb geen menstruatie gevoel. Wel vage steekjes af en toe. Heel veel plassen en snel moe. Ik stond er echt nuchter in deze maand en heb me niet geconcentreerd op 'kwaaltjes'. Heel vreemd. Kheb nog steeds geen bloed iig haha. We waxhten maar af. 
 
Even algemeen reactie op iedereen. Niet veel zin om per persoon te reageren.
Afspraak is verzet naar vanmiddag. Zal hoogstwaarachijnlijk negatief zijn (kan ik maar beter vanuit gaan) morgen weet ik dan wss meer.
Gefeliciteerd voor de positieve testen. Laat het niet dubbel voelen doordat het bij mij mis is gegaan. Ik ben voor iedereen blij! 
Hopelijk mag het bij ons ook snel blijvend goed gaan. We weten iig dat het zaad en eitje kunnen samenamelten en dat me lichaam zn werk doet... nu nog het vasthouden van het bevruchte eitje.
Ik hoop dat me menstruatie snel doorzet zodat ik me cyclus weet en opnieuw kan proberen. 1 ding weet ik zeker ik test NOOIT meer voor NOD deze teleurstelling is 2x zo erg als denken dat het gewoon niet raak was..
Ik lees miss nog af en toe mee maar zal pas morgen voornamelijk weer reageren met de uitslag van de test. Ik houd jullie op de hoogte.
Fijne dag vandaag meiden en succes!
 
Feyre wat ontzettend balen! Hopelijk kan je eerder terecht.
Wat een omo witte testen overal .Ben echt toe aan goed nieuws.
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Ik test woensdag weer als de menstruatie uitblijft en daarna anders zondag weer. Ik voel nog helemaal niets aankomen. Soms wat misselijk maar kan net zo goed iets zijn wat ik gegeten heb ofzo.
Mijn man en ik zitten gelukkig weer op 1 lijn inmiddels ?
Ik heb op een of andere manier zo erg het idee dat het raak is. Maar dan zou er toch een keer een positieve test moeten komen. Misschien is mijn cyclus gewoon compleet de kluts kwijt... 
?
 
Citrus, dankje meid. Ben heel blij van binnen maar durf stiekem ook nog niet echt blij te zijn.. huisarts raadde aan deze week nog afwachten en zolang menstruatie dan echt uitblijft, afspraak maken bij de verloskundige. Onwerkelijk hoor...
Laindey,  spannend meis.. geen bloed=moed .. Ben heel benieuwd voor je. 
Feyre,  vind het heel rot voor je.. Ik hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid is vanuit de huisarts.. Ik heb zelf dan wel een streep maar wel menstruatiebuikpijn dus ik hoop dat het goed blijft gaan vindt het spannend omdat ik gewoon het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden.. had jij dat ook zo? Sterkte meis, hopelijk snel meer duidelijkheid voor je. 
 
Lauuu totaal geen menstruatie pijn. Had toen ik jog zwanger was alleen een band om me maag gevoel en misselijk. Gevoelige tepels slecht slapen en nacht zweten. Nu zijn dus de gevoelige tepels en misselijkheid weg. Om 15.15 bloedprikken maar dit gaat gewoon een bevestiging zijn heb het heel erg koud en temp is gedaald naar 36.9 vanmorgen 37.4 dus die menatruatie zet of vandaag of morgen door. Ik weet dan alleen niet meer hoe ik tellen moet en wat me LF is... eisprong de 5e en pas de 18e innestelingsbloeding... is nu dag 31 van de cyclus dus houd dat sowieso maar aan
 
Terug
Bovenaan