Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Snackworteltje, kan er bij een innesteling ook gewoon echt bloed komen dan? Het was helder rood en meerdere dagen.
 
Kruidvat geeft ook streepjes. Je moet alleen kijken wanneer die donker is.. ik vond m erg fijn in ieder geval. Volgende maand testen halen van de action.
 
Jopie; De zwangerschapstest lijkt toch echt positief, dat lijntje is duidelijk, anders met n ander merk over 2 dagen ofzo nog eens testen miss heb je dan al n knal test te pakken 
Ik zie nu al 5!! Dagen van dat vruchtbare slijm, en maar blijven klussen nu twijfel ik of dat zeurende gevoel uiteindelijk wel een eisprong is geworden. Gaan gewoon maar door met klussen ?
Vorige maand ook hoofdpijn buikkrampen gehad vanaf n dag of 20 tm halverwege menstruatie. Vervelend die klachten. 
 
Ik heb besloten om deze maand heb ovu testen te doen. Het scheelt me zo enorm met hoeveel ik ermee bezig ben  Hebben in de twee weken dat ik mijn ovu ergens verwacht (deze een volgende week) gewoon om de dag het erg gezellig in bed. En dan zien we wel. Vorige maand was ik er zo mee bezig  Nu veel minder dus dat is me ook wat waard.
Ik denk ook dat ik vorige twee keer heb ovu heb gehad, wel LG piek maar dat schijnt niets te zeggen over of er een eitje springt, niet met zekerheid iig. Vooral door de lange cyclus 56 en 39 dagen is de kans groot van niet  Hoop dus nu vooral op een cyclus van rond de 30 weer zoals vroeger een hopelijk blijft deze beton lekker weg deze maand ?
 
Jopie, duidelijke lijn zeg! En wat gaf je het idee om de test te doen? Omdat je er zelf van staat te kijken en dat het volgens jou eigenlijk niet kan door je bliefimg op 12 sept? Benieuwd ;) 
 
Fayhe...hihi hoppa, gelijk de hele webshop leeg gekocht. Pas wel op met de early testen he. Kunnen positief aangeven terwijl daarna de innesteling nog fout zou kunnen gaan en dus zonde. En Google op " de grote zwangerschapstest test" leuke en interessante blog :)  
Gebruik gewoon lekker de early testen hoor, maar wacht met springen in de lucht tot je nod.  ?
 
Citrus haha was niet heel duur was maar €25 voor dat alles heb nu iig een voorraad want heb het gevoel dat het nog wel even gaat duren en anders kunnen de testen altijd naar me zus xD en ik let op ik was sowieso niet van plan te testen 6 dagen ervoor. heb mezelf voorgenomen gewoon tot NOD te wachten mits erge symptomen dan 4 dagen ervoor maar 6 vind ik wel veel omdat er nog zoveel mis kan gaan
Jopie die test lijkt me toch wel positief :O eventueel over 2 dagen ofzo nog een keer testen om zeker te zijn?
 
Terug
Bovenaan