Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Oh nee Sjamee wat rot! Ook flink balen dat je nu tot nov moet wachten.
wat n stom spam bericht hierboven heb m opgegeven bij Report. 
 
Dat is waar fayre! Kost ook geen drol en anders kun je er idd iemand anders blij mee maken. Ik heb er nu 18 met de instelling dat ik ze deze maand op ga maken en noooooooit meer hoef te kopen haha. 
Let give it a shot ??.
Balen sjamee! Hopelijk is je volgende cyclus toch wat korter, hoop je in oktober te zien :)
Trusten dames! Ik ben ziek aan het worden en van het weekend mijn eisprong, dan moeten we wel fit zijn whaha. En hopelijk morgen dan niet meer ongesteld.. pfff duurt laaaang. Xxx
 
 
 
Vandaag nogmaals ovu test gedaan, deze was toch echt lichter dan gister. Ook nu weer slijm en spotting. Hopelijk was gister dan toch mn eisprong. We wachten rustig af!
@Jopie, ik weet niet precies hoe het kan, maar die zwangerschapstest liegt er niet om hoor! Ik zou over 2 dagen nogmaals testen dan is hij hopelijk nog donkerder!
 
Citrus, ik heb hem gedaan omdat ik vanaf maandag 12.30 tot en met vandaag (woensdag) 18.00 elke keer een positieve ovu test had.
Morgenochtend nog een test doen. 
 
Ik voelde zojuist n pijn die verdacht veel leek op ovulatiepijn. Op dag 16 zit ik nu. Vorige maand voelde ik m op dag 15.
Toch maar goed dat ik op Mn slijm ben afgegaan en niet op Mn gevoel ?? Mn gevoel dacht dat ik m al gehad had op dag 14, en dat dacht ik vorige maand ook! Toevallig paar uur terug geklust. 
Dit wordt n spannende maand voor mij ?
 
Kershje spannend! ik hoop ook op een ovulatie en normale cyclus deze maand. ik ga vanaf morgen ook ovulatietesten doen. kijken of deze wat meet naast het tempen 
 
Euhm dames... 
https://www.mupload.nl/img/yfqg5mtdley.jpg
Ik snap er helemaal niks van. Morgen maar even bellen voor een afspraak te maken.
 
Terug
Bovenaan