Hallo allemaal,
Ik ga toch ook weer reageren. Lees altijd alles mee haha. Pff ik vind het ook zo spannend allemaal. Voor ons ronde 2. Zit ook elk symptoom te voelen, voor het eerst deze ronde gevoelige borsten sinds ruim een week, verder kan ik overdag zo anderhalf uur bij slapen, en heb steeds een steen op mijn maag gevoel. Aan de ene kant honger maar als ik dan wat eet heel snel vol en beetje misselijk.
Tja daar komt mijn vraag, wanneer is mijn NOD? Ik zit nu op cyclus dag 29,eerste was 23 en de 2e was 32 dagen.
Ik temp niet maar hou mijn hartslag bij via fitbit en dit klopt ook (zowel vorige cyclus als nu weer denk ik). Mijn hartslag ging 14 okt omhoog, toen na 3 dagen is ie 3 dagen heel laag geweest en daarna echt flink omhoog. Ik denk dus 14 oktober mijn eisprong, want daarvoor hartslag van 57 in rust en nu steeds 63 in rust.
Maar in principe zou mijn NOD dan toch vandaag zijn mocht dit kloppen? Of kan ik beter uit gaan van 32 dagen?
Denk dat ik toch woensdag ga testen maar durf eigenlijk niet..
Ik heb ook het gevoel dat iedereen in mijn omgeving aan het wachten is totdat ik vertel dat ik zwanger ben, sommige vragen er zelfs naar!!! Vind ik echt zo irritant!