Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dank jullie wel.
Gebruiker het kan zeker dat je pas later positief test of dat je cyclus wat langer is. Ik zou 3 dagen wachten en dan nog eens testen. Gewoon Zwangerschapstest  ovu test slaat vaak ook uit bij een zwangerschap maar heeft geen meerwaarde 
 
Juno bedankt voor je bericht! M’n vriendin was 8 weken overtijd, alle testen waren tussendoor negatief en zelfs een bloedtest bij de HA zei negatief. Uiteindelijk toch 6 weken zwanger... dus het kan idd allemaal. M’n man en ik duimen ??
 
Gefeliciteerd Juno, ik zag je al in het uitgerekend in juli 2019 topic!
Ik heb overigens mijn gebruikersnaam van Djennn naar Molliee veranderd :)
 
Hallo allemaal, 
Ik ga toch ook weer reageren. Lees altijd alles mee haha. Pff ik vind het ook zo spannend allemaal. Voor ons ronde 2. Zit ook elk symptoom te voelen, voor het eerst deze ronde gevoelige borsten sinds ruim een week, verder kan ik overdag zo anderhalf uur bij slapen, en heb steeds een steen op mijn maag gevoel. Aan de ene kant honger maar als ik dan wat eet heel snel vol en beetje misselijk.
Tja daar komt mijn vraag, wanneer is mijn NOD? Ik zit nu op cyclus dag 29,eerste was 23 en de 2e was 32 dagen.
Ik temp niet maar hou mijn hartslag bij via fitbit en dit klopt ook (zowel vorige cyclus als nu weer denk ik). Mijn hartslag ging 14 okt omhoog, toen na 3 dagen is ie 3 dagen heel laag geweest en daarna echt flink omhoog. Ik denk dus 14 oktober mijn eisprong, want daarvoor hartslag van 57 in rust en nu steeds 63 in rust.
Maar in principe zou mijn NOD dan toch vandaag zijn mocht dit kloppen? Of kan ik beter uit gaan van 32 dagen?
Denk dat ik toch woensdag ga testen maar durf eigenlijk niet.. 
Ik heb ook het gevoel dat iedereen in mijn omgeving aan het wachten is totdat ik vertel dat ik zwanger ben, sommige vragen er zelfs naar!!! Vind ik echt zo irritant! 
 
Hey dames. 
Nieuw hier. Afgelopen donderdag 26ste had ik mijn NOD. Tests blijven alleen negatief. Dit maakt me zo onzeker. Dit is nog maar de 2e ronde. Als de ongi nou gewoon komt. Kan ik weer rustig zijn. K voel bij tijden niet helemaal happy (misselijk, emo) maar wellicht beeld ik het me allemaal in... 
 
Nou nog een paar dagen en dan ben ik deze hele maand niet ongesteld geweest. Wel een dag een beetje bloed maar dat was maar heel weinig. Ik ga er maar vanuit dat dat mijn menstruatie was? Ga het maar afwachten wanneer ze dan in november komt maar het wordt zo wel een verassingsspelletje. Als ik een cyclus moet aanhouden rond 22. Dus ik verwacht nog steeds een dezer weken wel een menstruatie te hebben. September kwam ook 2 weken te laat. 
 
Ik kon de spanning toch niet meer aan nadat ik vanmorgen zo misselijk was. Net getest met sensitest en helaas witter dan wit. Op naar november, al hoop ik dat mijn menstruatie nog in oktober doorzet.
Ik zit er even doorheen, zie het niet meer zitten. Misschien de komende maanden maar even een pauze nemen en dan na de jaarwisseling weer voor de kansen gaan. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben.
 
Balen mttm! Maar het kan nog toch? Weet je hoeveel dagen geleden je je eisprong had?
Ik zit vandaag eindelijk op cyclusdag 25. Mijn kortst mogelijke cyclus en denk 13 dagen na de eisprong. Maar mijn langst mogelijke cyclus is pas komende zondag. Dus misschien nog wel lang geen duidelijkheid.
Gisterenochtend nog omowit getest, dus vandaag ga ik niet testen. Op zijn vroegst morgenvroeg weer, maar ik probeer het uit te stellen naar woensdagavond of donderdagochtend.
 
Terug
Bovenaan