Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Jopie ja raar maar dat zal dan een innestellings bloeding zijn geweest dan. die kan helder, donker, bruin of zelfs paars zijn. en normaal wel minder als een menstruatie, maar ieder lichaam is anders ? fus je weet maar nooit
 
Dank jullie wel allemaal, over 2 weken een echo. Hopelijk kloppend hartje.
Citrus, nee ik heb totaal geen symptomen gehad. Nog steeds niet. Gewoon door gerookt en op vakantie cocktails gedronken.
Pas als ik een kloppend hartje heb gezien durf ik te genieten. Vorig jaar juli een bbz gehad met iets meer dan 5 weken, dit jaar maart curretage gehad. Toen met 6 weken wel gezien dat het in mn baarmoeder zat, maar het was gestopt met groeien dus met 8 weken was het nog zo groot als met 6 weken. 
 
Deze x gaat t gewoon goed komen Jopie?
Bij mij kwamen de klachten toen ook pas na 5 wkn, begon met veel moe zijn en pas va 6 weken misselijk, gruwelijk misselijk dat ik op werk telkens naar open raam liep voor ff frisse lucht ? thuis sliep ik met n emmer ? 
Ik was afgelopen menstr wel misselijk gek je zou anders om verwachten. Alles kan dus 
 
Hoi meiden, 
Iemand iets soortgelijks als ik meegemaakt? In maart zwanger geraakt en toen had ik duidelijk 9 dpo een innestelingsbloeding. Helaas deze zwangerschap een miskraam geworden. Nu zit ik weer op het wachtbankje voor mijn nod aankomende maandag of dinsdag. Vorige week dinsdag 18 september een duidelijke eisprong gevoeld, in die dagen ervoor tijdens en erna ook even gezellige avonden gehad. Dus duimen maar. Nu zit ik vandaag weer precies op 9 dpo en ik heb sinds gister een enorm opgeblazen gevoel. Gister was het nog erger dan vandaag, het leek wel of mn buik elk moment kon ontploffen. Ik moest werken en ik kon af en toe niet eens rechtop staan. Nu zijn mijn darmen al een gevoelig deel van mijn lichaam maar dit ken ik niet! Zou dit met een innesteling te maken kunnen hebben? Verdere klachten zijn duizelig en een wat zeurende onderbuik.
vanmorgen een test gedaan maar die was negatief, eigenlijk ook veel te vroeg maar je weet maar nooit.
Hopelijk kunnen jullie me een beetje verder helpen! 
Liefs...
 
Dank je wel Kershje, over 2 weken zullen we het zeker weten!
Verloskundige vond het wel moeilijk om weken te bepalen, aangezien laatste 13 aug was, maar cb gaf gister 2-3 aan. Dus op hoop van zegen dan maar! 
 
He Esther, ik weet t niet zo goed. Ik had vorige ronde 1 ook telkens gekke klachten, paar uur helder bloed paar dagen na Ovulatie ik dacht toen ook miss innesteling. Helaas early test net 2 dgn voor menstruatie neg en 3D laten menstr. Ik had last van erge misselijkheid en ook gebraakt, opgeblazen gevoel in darmen, rommelende darmen en veel van die (sorry) lucht boertjes. Ik had geen pijn. 
Is ws niet wat je wil horen maar alles is nog mogelijk, hoop voor je dat t gewoon raak is. 
 
Ben blij met je antwoord! Ik sta er erg nuchter in, als het niet zo is dan zij het zo. Helaas! Maar ik hoop het natuurlijk wel. Ik herken van mn eerste zwangerschap wel de vroege kwaaltjes. Ik wist direct dat er iets aan de hand was mn hele lichaam voelde anders. Al moet ik zeggen toen waren de kwaaltjes ook wel extreem. Bij de eerste echo zagen we ook dat het een tweeling was geweest misschien daarom dubbel zoveel klachten dan nu. 
Maar ik kon het niet laten de vraag even te stellen, misschien herkennen sommige het. ?
 
Terug
Bovenaan