Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hihi Pieny wat fijn!! Hoef je je meteen niet meer druk te maken dat je wat rondes zou missen. Jou man moest toch naar t buitenland of was jij dat niet? 
 
Pieny: gefeliciteerd! Inderdaad toch bruinverlies van de innesteling dan! 
Kershje: is bij mij dat mijn man volgende maand in het buitenland zit. Ik moet nog een dikke week in spanning afwachten... ???
 
Bedankt allemaal! Hoop dat jullie ook snel zwanger zijn ?. 
 Mttm verloor van de week bruine afscheiding en meestal word om daarna ongesteld. Ook had ik 2 weken geleden enorme pijnlijke borsten en nu veeeel minder.
Kershje mijn man vaart en ik had een enorme lange cyclus. Hij zou mijn volgende eisprong aanboord zitten. Maar hopelijk hoef ik mij daar geen zorgen over te maken.
 
Gefeliciteerd pieny!
 
ik ben weer terug van een heerlijk vakantie, mijn eisprong was duidelijk te voelen in de vakantie. We hebben het extra gezellig gemaakt. 6oktober NOD, vandaag voel ik me ineens raar.. met vlagen misselijk en steken/kramp onder in Mn buik.. misschien heeft het met de verkoudheid of iets te maken, denk dat een eventuele innesteling wat vroeg is? Dag 7 na mijn ?
 
Gefeliciteerd Pieny!!! 
en ben je gewoon even de eerste deze maand! En het is nog niet eens oktober haha. Ik vind dat dat veel goeds voorspelt  whoohoo. Ik kan niet wachten tot 16okt. Komende dagen mijn vruchtbare periode. Duim Duim! 
 
Pieny Gefeliciteerd! Super nieuws! Hopelijk mogen er nog meer volgen
Citrus voor mij ook volgens de app ? maar weet me cyclus lengte nog niet dus zou ook zomaar langer kunnen duren ?
 
Terug
Bovenaan