Nieuwe wachten op NOD okt 2018

xEsther Je lichaam kan gekke dingen met je doen. leuk ook dat stofje dat je hersenen aanmaken xD het zou dus wel kunnen. enige wat je kan doen is nog afwachten en over bijv 2 dagen nog een keer een test doen. ik was afgelopen maand ook telkens wat misselijk maar toch helaas ongesteld geworden
 
ElsieJoy, ik heb net met het ziekenhuis gebeld en zij willen mij graag eerder zien voor ik naar de verloskundige ga. Nu een afspraak ingepland op 5 oktober om 14.30. Dan kijken of ze iets kunnen zien en of ze een schatting kunnen maken hoe ver ik dan ben. Hopelijk kan ik daadwerkelijk vanaf 13 augustus gaan rekenen, zit cb ernaast en ben ik dan volgende week dus al 7,5 week.
Nu alleen nog een smoes verzinnen om volgende week niet bij een cursus aanwezig te zijn (duurt de hele dag), zonder te hoeven vertellen dat ik zwanger ben en naar het ziekenhuis moet voor een echo. Maar waarschijnlijk zal ik op huisarts en tandarts te horen krijgen dat ik die afspraak moet verzetten ofzo.. Lastig. Iemand tips? ;)
 
Hi dames...
Ik ga me bij jullie aansluiten, verwachte nod is 10 oktober... dus nog ff geduld hebben helaas :(
Vorig jaar september kwamen wij er achter dat ik onverwacht zwanger was, ik zeg onverwacht, omdat ik op dat moment net een nieuwe relatie had van ongv. 6 maanden en ik in mijn relatie van daarvoor een tijdje heb geprobeerd zwanger te raken en dat dus niet lukte, ik er eigenlijk een beetje vanuit was gegaan dat het niet voor mij weg gelegd was. Nu zul je denken, waarom ben je niet naar een dokter gegaan dan? Puur omdat ik niet met de bevestiging zou kunnen leven... maar goed, ik was dus zwanger! Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo gelukkig geweest, eindelijk!! Na een goede eerste echo, met kloppend hartje, dolgelukkig en trots.. ik bleek wel iets minder ver te zijn dus de vk wilde me 2 weken nogmaals zien voor een echo... super zenuwachtig en gespannen zaten we daar, alsof ik het al wist ofzo... helaas, het hartje was gestopt met kloppen... mijn lichaam heeft in de 3 dagen daarna het vruchtje afgestoten en we zijn verder gegaan met ons leven... nu bijna een jaar later, hebben we toch besloten om er weer voor te gaan, we zijn nu in de 2e ronde van het echt proberen...
Afgelopen maandag mijn eisprong gehad, en in de dagen daarna echt een extreem gevoel van ongesteld moeten worden, terwijl ik dit nooit heb na mijn eisprong... daarbij kan ik echt zo moeilijk naar de wc terwijl ik (sorry hiervoor) de hele dag de smerigste scheten moet laten... vannacht werd ik wakker en had ik echt ontiegelijk pijn in mijn beide zijkanten, echt nog noooooooit van me leven gehad... kortom, ik heb het gevoel dat mijn lichaam hard aan het werk is en heb deze keer echt hele goeie hoop :)
Zijn er meer dames die deze dingen herkennen toevallig?
 
@Jopie. Ik moest laatst 2 x naar het ziekenhuis voor zowel een echo als een gastroscopie. Dit omdat ik heel vaak moest overgeven (en niet zwanger was). Bleek uiteindelijk een soort migraine te zijn, maar ze moesten de dingen uitsluiten. Kan je gelijk eventueel toekomstige misselijkheid verklaren. Als je dan iets zegt van "Ik moet voor testjes naar het ziekenhuis omdat ik heel vaak moet overgeven en ze willen kijken of er niks mis is met mijn maag." Als ze dan vragen of je niet zwanger bent dan zeg je "Dan zouden misselijkheidsklachten normaal zijn en niet iets wat ze moeten onderzoeken". 
@StefjuhRdm. Weet je zeker dat je maandag al je eisprong had? Ik heb dit soort klachten dus vaak vóór mijn eisprong. En die stekende pijn kan heel goed ovulatiepijn zijn.
 
Dwaallichtje, ja ik weet het zeker, doormiddel van ovulatietesten en ik voel deze altijd, maar dit gevoel is absoluut niet met elkaar te vergelijken... die eisprong is een stekende pijn (nou ja pijn...), en dit gevoel van ongesteld moeten worden is echt zoals het voelt als ik daadwerkelijk ongesteld moet worden... ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen dus het komt verder allemaal overeen met voorgaande maanden, op het gevoel van ongesteld moeten worden na de eisprong... 
 
Hallo dames,
Ik sluit me ook weer hier aan. Gisteren nog even getwijfeld of het geen innesteling was, maar vandaag is het heel duidelijk dat ik niet zwanger ben.
Ik baal wel een beetje, maar van de andere kant had ik het deze maand ook niet verwacht. Was zelfs een wonder geweest les het wel zo zou zijn. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. 
 
Ik kan het niet geloven!!! Maar ik ben zwanger ?. We zijn zo ontzettend blij van de week volledig de moed verloren omdat ik dacht ongesteld te worden. Maar er blijkt toch een kindje onderweg te zijn ❤️
 
Wat moeijlijk om n smoes te verzinnen die goed genoeg is om een verplichte cursus over te slaan. Ik zou t zelf eerlijk zeggen dit alleen als t geregeld kan worden door t tegen 1 pers te zeggen, je manager ofzo, en dat zij ook netjes vertrouwelijk hiermee omgaat. Hoef je je ook niet schuldig te voelen om je leugen. 
 
Terug
Bovenaan