Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik voeg me ook bij jullie. Gister menstruatie gestart.
volgende NOD 30 oktober. Nu even loslaten en van mijn weekend genieten.
gefeliciteerd Pieny! 
Fijn weekend allemaal!
 
Jopie, je kunt toch gewoon zeggen 'ik heb een afspraak in het ziekenhuis'? Niemand hoeft nog de reden te weten. Vertel je toch ook niet als je naar de huisarts/tandarts moet? Als ze er naar vragen, zeg je gewoon dat het privé is. En als je je er niet fijn bij voelt, kun je inderdaad een leidinggevende oid de reden vertellen. 
Succes!
 
Hey dames,
Willen jullie even meedenken? Ik wilde deze maand ovulatie testen doen om te zien of de symptomen die ik heb ook matchen met mijn eisprong. Ben dus 5 dagen voordat de eisprong plaats zou vinden volgens mijn app begonnen met ovu testen van de Etos. Gek genoeg heb ik het idee dat de streep niet donkerder word. Hij is er wel maar nog altijd lichter dan de controle streep. Verder heb ik ook nog geen cervixslijm gezien dat aangeeft dat de eisprong eraan komt. 
Hebben jullie enig idee? 
Cyclus is: 35 - 35 - 33 - 31. Ik heb eerder het idee dat mijn cyclus korter wordt dan dat die juist langer zou duren. 
Of werken de testen van de Etos niet zo goed?
 
Vlindertje ik heb helaas geen ervaring met de ovulatietesten van de Etos. Ik heb een keertje sensitest dipsticks gebruikt, maar ik vond het toen ook moeilijk te zien. Daarna heb ik clearblue testen gebruikt. Toen kwam ik erachter dat mijn eisprong pas heel laat in mijn cyclus is. Ik wilde gewoon even een maandje testen of ik wel een eisprong heb, maar als je die testen elke maand wilt gebruiken, zijn ze wel duur.
Ik heb ook nog twee vragen. Ik heb nu mijn menstruatie en ik verlies best veel slijm. Dit is toch normaal hè of moet ik dit zien als cervix slijm?
Daarnaast ben ik benieuwd of jullie bepaalde tips hebben voor tijdens de vruchtbare dagen, bijv. voeding of gebruiken of zo.
 
Bedankt allemaal! Lief van jullie.
@ Citrus: inderdaad! Hopelijk gaat het positieve testen regenen. 
Ik duim heel hard ?
 
Hall13 september week voor mijn menstruatie had ik bloedverlies. 1e dag bloedverlies met kleine stolsels en buikkrampen ,2&3 hele lichte bloedingen dag 4 bruine afscheiding en dag 5 alleen maar roze slijm verloren 1 keer. Normaal bloed ik best veel, en het duurt wel zeker 6/7 dagen. Nou ik dacht dus dat dit gewoon menstruatie was , maar sinds 2 dagen ben ik misselijk en heb ik gevoelige borsten. Ik heb ook af entoe krampjes rechts in mijn onderbuik en heb gele afscheiding..is er iemand die weet wat het kan zijn? 
 
Ja ik wil een smoes hebben, omdat anders l mijn collega's gaan vragen waarom ik naar het ziekenhuis ga, want in principe is iedereen bij die cursus aanwezig. 
Ik ga maandag bellen om te kijken of ik hem misschien toch nog kan verplaatsen naar woensdag, dan is er 1 collega op mijn kamer aanwezig en zij weet het al dus geen vragen en gewoon bij de cursus aanwezig.
Ik zit nu alleen met een ander dilemma. 12 sept dus zogenaamde menstruatie gehad, na 3 dagen over, maar wel zo nu en dan wat bruinverlies. Laatste week voornamelijk alleen met afvegen iets. Maar vandaag weer een vlek in mn boxer. Verder geen kramp of andere klachten, dus ik ga er vanuit dat er niks aan de hand is. Maar vreemd vind ik het wel... 
 
Ik ben nu sinds dinsdag aan het testen. En ik zie wel steeds een tweede lijn, maar geen duidelijke piek. Misschien komt ie nog of misschien heb ik hem stiekem al gehad. Denk je een keer bevestiging te krijgen, gaat je lichaam weer anders te werk ?
Ach we gaan het ook allemaal wel zien. Ben die onzekerheid alleen af en toe zat. 
 
Terug
Bovenaan