Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hee!
Ik doe ook weer mee, voor ronde 2.
Mijn cyclus loopt de laatste tijd iets wat uiteen van 28 tot 31 dagen, dus ik verwacht mijn NOD tussen 12 en 15 oktober. Nu laatste dag ongesteld en dan start ik straks met ovu testen :) Spannend!
 
Groetjesss
 
Ik houd me tot ovulatie een beetje afzijdig. Ik merk dat ik er veel minder mee bezig ben als ik niet op dit forum kom. Verwacht mijn ovu ergens eind september 
 
Spannend taartjuuuuhh..!
 
Vanochtend gebeld door mijn liefste vriendinnetje dat ze in verwachting is (al is het nog heel pril)! Ben zo ontzettend blij voor haar!! Toen mijn man en ik haar en haar man kwamen vertellen dat wij een kindje verwachtten, was ze zo blij voor ons, terwijl ik wist dat ze zelf ook graag wilden. Zelf had ik het moeilijk mee om te vertellen omdat hun wens zo groot was. Toen ik een mk kreeg was zij ook degene die voor me klaar stond en nog steeds staat als ik nog wat verdrietig ben.
En dan nu vanochtend eindelijk het verlossende telefoontje! Ben helemaal hyper voor hen nu!
 
Zelf ga ik nu richting het wachtbankje. Gisteren een knal ovu in handen. Vandaag nog een testje om te zien of deze minder is geworden (hoezo nieuwsgierig..)
 
Jeetje! Ik heb me daar een paar pijnlijke en grote borsten ?. Nu voor de derde dag.. als het goed is mijn ovulatie gehad een van deze afgelopen dagen. Heb wel is vaker een dag pijnlijke borsten maar dit is nu de derde dag. Manlief was het ook al opgevallen! 
Meer dames die hier last van hebben? 
 
@Pieny, heb echt nooit last van mn borsten, alleen als ik zwanger ben. Hopen dat dit t is! Maar heb hier wel vaker gelezen dat sommige dames dat hebben ze toch niet zwanger zijn. 
 
Gekke vraag, mijn eerste echte menstruatie gehad. Alleen heel kort! Zondag ongesteld geworden en gister avond was het al gestopt. Wel helderrood bloed verlies en de eerste 2 dagen ook veel bloedverlies. Kan ik dit dan reken als een goede menstruatie? 
 
Hmm. Dat denk ik wel flowerS. Volgens mij heb ik wel vaker gelezen dat de eerste menstruatie na de pil wat korter kan zijn dan daarvoor gebruikelijk was. 
Zelf zou ik meer dan 1 dag helderrood bloed wel als menstruatie zien. 
 
Snackworteltje dankje wel voor je reactie. Oke, het kan dus normaal zijn dat het nu korter is!? Je hoort me verder niet klagen hoor :p maar vroeg me af of het dan wel een menstruatie is, maar aangezien het echt helderrood was en toch vrij veel lijkt me dat inderdaad wel! 
 
Terug
Bovenaan