Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wat spannend allemaal!! Lijkt hier  wel een soap! 
GG wat goed! Gefeliciteerd?
Lepeltje lepeltje wat spannend hoop dat t goed blijft gaan. 
Net 2 nieuwe bh’s gehaald, wilde eigenlijk wachten Maja die vodjes moeten een x vervangen worden, nu weet ook de mw van Hunkemöller van mijn zw wens ?? 

1. xEsther
2. Ste
3. Amberle
4. G.G.

nu nog wachten op taartjuuuhh
en Lepeltjelepeltje ?
Zelf nog een week in spannen de zenuwen begin ik si vandaag toch wel te voelen pff kriebels in de buik..

Pff ja, zenuwslopend is zo'n traject wel! Ik gun het vrouwen als Ste zo ontzettend! Zelf ben ik nog een beetje in shock en probeer er nuchter in te staan, het is nog niet echt zover. Hoewel het ook wel huilen wordt als het straks niet zo is haha. 

Citrus, ik hoop het haha! Dacht hem vanmorgen te voelen. Het zeurende gevoel is al een stuk minder, maar nog niet helemaal weg. Ik ga het vanavond even gezellig maken ? Bedankt voor je heldere uitleg!

[quote quote=10117408]Ik kon men ogen niet geloven gisteren namiddag. Op de eerste dag van de maand, 1 dag voor mijn NOD, na een ochtend vol misselijkheid en buikkrampen… een positieve test. Ik duim voor jullie allemaal mee!
1. xEsther
2. Ste
3. Amberle
[/quote]
Mag ik dan op nummer 0? 26 september een positieve test :) (terwijl ik 12 sept nog bloedingen had, dus nod in ikt verwacht) 

Gefeliciteerd amberle en G G!
ik heb vandaag nog steeds pijnlijke borsten, lichte menstruatiepijn en temperatuur vanmorgen ietsje gedaald en daarstraks beetje lichtbruin verlies en nu niets meer... ik hoop op een innesteling! Kan pas in het weekend testen. 

Terug
Bovenaan