Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi Dwaallichtje,
Donderdag hebben we voor het laatst sex gehad. Vrijdag is hij vertrokken en komt dus straks terug. Dat is te lang geleden ben ik bang... Het zal er deze ronde wel niet in zitten, maar ga vanavond toch een poging wagen ?

Hier nog steeds niet ongesteld geworden. Volgens de app ben ik 3 dagen over tijd. Voor mij pas dag 2. Ik denk dat ik straks toch maar eens ga testen. Ik zie het alleen niet zo zitten om met m'n dochtertje naar buiten te gaan in de regen om een test te gaan halen. Maar ik wil het eigenlijk nu wel zeker weten. Volgende vraag is, kan ik straks wel plassen, bij m'n dochtertje was ik de vorige keer zo gespannen dat ik niet kon plassen. 

Super spannend G-G ik zou zelf niet kunnen wachten ? fris weertje gewoon trotseren of niet? 
Miss in n bekertje plassen dan kan t iig niet mislukken dat dat mis gaat? Laat je weten als je hebt getest? 

Gefeliciteerd ! Oo zo spannend. Ik lees veel mee maar durf weinig te reageren. Pas 16 sept gestopt met de pil maar kan eigenlijk al niet wachten tot het echt zover is ?. Maar ik blijf rustig meeleZen hier

Het was een tripje naar de trekpleister wel waard hoor. Ik wilde het nu ook wel weten. Ik ben met terug, gelijk getest en een overduidelijke positieve test! Jeej! 

Terug
Bovenaan