Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Het was een tripje naar de trekpleister wel waard hoor. Ik wilde het nu ook wel weten. Ik ben met terug, gelijk getest en een overduidelijke positieve test! Jeej! 

Jeetje! Pas 2 oktober..mooie maand zeg!! 
Iemand vroeg wat over positieve LH test? 
No stress!!! De LH piek geeft seintje aan je hersenen dat je eitje mag gaan springen. Dus pas eisprong NA de piek zo'n 1 of 2 dagen erna zelfs dus klopt dat hij nu negatief weer is(is ook maar kort)  en je miss nog niet de eisprong hebt gevoeld. Of niet zal voelen deze keer. Kan ook. Dus als hij gister piekte dan vandaag of morgen eisprong....aan de slag dan maar ??

Heel misschien mag ik me aansluiten... ik heb net twee early tests gedaan van de Kruidvat. Omdat ik een nieuwe baan heb (net gehoord) en ineens paniek kreeg, wat als ik zwanger ben? NOD is pas donderdag of vrijdag, maar heb twee positieve testen in handen... 
Nog wat testen gehaald, geloof het nog niet helemaal en het gaat nog vaak mis natuurlijk. 

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, tot op heden nog niks en ik voel me gewoon normaal. Ik ben wel een beetje zenuwachtig, ik wacht tot donderdag met testen want ik heb griep gehad en daardoor is m'n ongesteldheid misschien wel later. 

Terug
Bovenaan