Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanmorgen toch maar een tampon in gedaan omdat ik moest werken. Bang om toch ongi te worden en door te lekker. Net echter mijn tampon eruit gehaald en nog niks te zien... vandaag is mijn nod.. spannend nog steeds dus
Ik ben een paar maandjes afwezig geweest maar ook weer van de partij.
Mijn Nod is 11 oktober ronde 7, eerste kindje. Griep in de vruchtbare week heeft niet geholpen maar op de dag van de positieve ovulatietest wel een poging gewaagd.
Sooo! Ben ik even een weekendje offline kost het me 3 dagen om bij te lezen ?
Gefeliciteerd iedereen met een positieve test! ?
ik was zaterdag ongesteld, 1 dag én heftig en zondag helemaal niks meer. Gelukkig maar denk ik dan. NOD 28 oktober.
Heb dan nu ook enigszins een rustig gevoel. Al gaat er af en toe nog een vlaagje gekkigheid door me heen dat ik denk.. uh zal ik nog n restje doen ? Stom hè?!
Mijn man zei dat we huisarts had gezegd dat mijn ongesteldheid minder kon zijn omdat ik gestopt ben met de pil. Nu durf ik dus helemaal niet meer te testen, vorige maand 1 dag bloedverlies en nu nog helemaal niks, heb ook niet echt kwaaltjes denk ik. Denk dat ik het weekend nog maar afwacht om te testen.
@Minty ik heb dat vorige maand ook gedaan hoor paar dagen na mijn ‘ongesteldheid’. Bleef een beetje gekke klachten houden en mijn ongesteldheid was heel erg licht. Helaas negatief ? zoals wel verwacht, maar op die manier blijft het ook niet door je hoofd spoken. Zou wel een goedkope tekst nemen dan.
Oh dames, ik moet misschien ook niet vragen naar symptomen. Ik heb nog nooit last gehad van jeukende borsten en vandaag zit ik ineens te krabben. Heel charmant trouwens om jeukende borsten op kantoor te hebben..
Volgens mij krijg ik spontaan last van alle symptomen waar ik over lees.?