Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Het is misschien dwaas, maar ik heb vandaag nog maar eens een test gedaan. Ik denk dat de angst van vorige keer er nog inzit.... nu, het is nog altijd bang afwachten tot zaterdag. Ik weet intussen Ook wel dat er veel kan veranderen op een zeer korte tijd.
Het enige positieve die ik ervaar is dat ik tor nu toe nog niets voel. Maar dan ook helemaal niets.. geen krampen, geen gevoelige borsten, geen gevoel van aankomende maandstonden... dus... laat ons hopen. 
Het enige verschil bij de vorige testen die ik gebruikt had (digitale van clearblue en een gewone van action) en die van nu, dat hij in nog geen halve minuut positief tekende, echt super snel. 
Ben eigenlijk super nerveus en hou mij constant bezig om er niet de hele tijd mee bezig te zijn...

Moeilijk hoor Sté! Kan het me heel goed voorstellen. Het lijkt me geweldig om zwanger te zijn, maar dan word je pas bewust van alle zorgen die erbij komen kijken en dat begint dan al die eerste twaalf weken en gaat denk ik door tot eh ze t huis uit gaan? 
Hopelijk kun je het snel een beetje loslaten en gaan genieten.
@JannaE precies, ik voel en ervaar nog vanalles haha. Ach, ik wacht maar gewoon mijn volgende NOD af! 

Ik ga zaterdag ook maar eens testen.. ik vind het zo spannend om te wachten! Nog altijd dezelfde symptomen en ben ook best moe vandaag. 
Nog iemand die in het weekend gaat testen? ? 

Man, ik heb sinds gisterenmiddag echt veel last van mijn buik. Superopgeblazen en echt het gevoel alsof er aan mijn linkereierstok wordt getrokken. Vanochtend zakte de pijn gelukkig een paar uurtjes waardoor ik het nog gezellig heb kunnen maken :D .
Maar na de lunch was het echt weer zeer duidelijk aanwezig. Ik heb hier echt meer last van dan van mijn menstruatiekrampen. Maandag had ik ook al wat lichte steekjes en dacht toen van: "O mooi, dan zal morgen mijn eisprong wel komen". Maar nu dus nog steeds niet. Mijn temperatuur was vanochtend 0,1 graad lager dan normaal, dus ik verwacht mijn ovulatie toch echt vandaag of uiterlijk morgen. Dat is dan op dag 19/20. Dit betekent gelukkig wel dat ik weer enigszins regelmatig ben aangezien mijn vorige eisprong precies de nacht van dag 19 op 20 was.
Vorige keer had ik een luteale fase van 11 dagen, maar ik reken toch even met wat meer en dan is mijn NOD 17 oktober. Dit is ook precies de gemiddelde cycluslengte die ik had voor de pil, maar ik kan me die enorme eisprongpijn niet echt herinneren. Wel opgeblazen gevoel halverwege de cyclus. Iemand anders ook ervaring met meer dan 24 uur pijn voorafgaand aan eisprong?

@dwaallichtje: ik had vorige week ook echt veel pijn van men eisprong. Maar ik denk dat men ei toen ook gesprongen is. (Lh piek daalde en temperatuur ook) 

@mio, ik verwacht zondag of maandag mijn NOD, maar ga proberen om niet te testen voor dinsdagochtend. Kijken of het lukt dit keer ;-) 
Dit keer wel een iets vreemde cyclus. Normaal 28/29 dagen. Vanaf dag 13 ovulatietesten gebruikt maar niet kunnen vinden (dagje te laat?). Op dag 13/14 had ik lichte bloedingen (ovulatiebloeding?). Cyvixslijm rekbaar rondom dag 13/14/15. Alleen temperatuur steeg pas afgelopen weekend. Snap er niets meer van ? ben erg benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden. Of niet natuurlijk ?

Terug
Bovenaan