Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@JannaE Bij mij doen de ovulatietesten ook niet zo veel. Alleen een paar erg lichte streepjes. Nou kan ik wel pas testen na 18 uur. Ik kan namelijk op mijn werk niet testen en met ochtendurine kan ook weer niet. Dinsdag teste ik ook pas om 21.30, omdat ik na mijn werk was gaan boulderen (sporten). Schijnbaar doen die testen het na 17 uur ook minder goed, dus ik heb met de testen waarschijnlijk ook mijn piek gemist. Terwijl ik vrij zeker ben dat ik vandaag mijn ovulatie ga krijgen.

Spannend vogeltje☺️ Klinkt al veelbelovend. 
Ja die ovulatiepijn voelde ik 3 dagen tevoren al, soms zeurend, 2 dagen voor eisprong begon links toch meer te zeuren en links sprong uiteindelijk ? vind dat wel leuk om bij te houden daarom is die app zo handig anders was ik t nu alweer vergeten. Maand daarvoor voelde ik m niet aankomen voelde me avond tevoren ziek, “grieperig” raar gevoel in Mn hele lichaam en nekpijn, dit heb ik vaker dit herken ik wel echt. Wel beetje jammer want door dat zieke gevoel echt geeeeen zin. Herkent iemand dit ook je zo naar voelen tevoren? Vind dat maar hele rare signalen 

Dames, iemand ervaring met gespannen, gevoelloze borsten dat uitstraalt naar de bovenarmen? Klinkt raar ik weet het...! Ik ben gisteren wel gaan sporten maar heb niets anders gedaan dan anders... en dit gevoel kwam ook pas in de late avond op.. als het aan het sporten lag, denk ik dat ik het deze morgend al had moeten voelen... ? 

Dames, even een vraagje. Ik voel eigenlijk nooit mijn eisprong, weet niet zo goed wat ik moet voelen. 
Misschien nu wel? 

Rommelige darmen
Zeurende buikpijn, wel helemaal onderin
Lichte onderrugpijn. 

Ik heb alleen nog geen eisprong gehad, dus zijn dit winterkwaaltjes of zou het kunnen dat de symptomen aanwezig zijn voor de eisprong? 
Ik zit nu op dag 16. Nog geen piek op LH test en ook geen temp stijging. Vorige maand eisprong op dag 16....wie o wie heeft ervaring met eisprong voelen en vanaf wanneer. 
Merciii

Dames, even een vraagje. Ik voel eigenlijk nooit mijn eisprong, weet niet zo goed wat ik moet voelen. 
Misschien nu wel? 

Rommelige darmen
Zeurende buikpijn, wel helemaal onderin
Lichte onderrugpijn. 

Ik heb alleen nog geen eisprong gehad, dus zijn dit winterkwaaltjes of zou het kunnen dat de symptomen aanwezig zijn voor de eisprong? 
Ik zit nu op dag 16. Nog geen piek op LH test en ook geen temp stijging. Vorige maand eisprong op dag 16....wie o wie heeft ervaring met eisprong voelen en vanaf wanneer. 
Merciii

Citrus wat ik dan merk kan zijn; zeurend in t begin kan al paar dagen voor de sprong, kon niet goed voelen of t zeurende in t begin dan links of rechts is, dan is t weer even weg en komt t weer en gaat weer, en daarna duidelijk zeurend aan1 zijde, dag later echt duidelijk stekend, kan dan echt aanwijzen waar t zit, en daarna zeurt t nog n beetje na. 
De maand hiervoor voelde ik m niet aankomen maar voelde ik mij raar en nekpijn zoals ik straks omschreef. Kon niet precies zeggen wanneer ie toen sprong want had hele dag erge pijn, moest toen gelukkig maar 3 uitjes werken, was blijkbaar te zien dat t pijn deed wNt ik kon niet goed lopen en zitten en collega’s vroegen wat heb je? Ik zei eisprong.. ???? grapje. Ik zei uuuuhhhh rugpijn. Ben thuis maar in bed gaan liggen dutje gedaan en nog in bad gegaan dat voelt dan wel beter?? Dit duurde vanaf opstaan tot in de avond en dag erna nog een vage korte bloeding. Dit was de 1e eisprong na bevalling en mijn gyn zei dat ik Mn lichaam de tijd moest geven want alles wordt door de kracht door elkaar gehusseld en duurt even voor t weer zn plekje heeft, dit heeft mij wel echt gerust gesteld. Magoed deze hevige zijn hopelijk verleden tijd.  

Oja en idd flank pijn of beetje last van onderrug ja meestal zeurend, geen last van Mn darmen. Mja van Mn darmen heb ik zo nu en dan last maar dat heeft denk ik iedereen. 

Terug
Bovenaan