Citrus wat ik dan merk kan zijn; zeurend in t begin kan al paar dagen voor de sprong, kon niet goed voelen of t zeurende in t begin dan links of rechts is, dan is t weer even weg en komt t weer en gaat weer, en daarna duidelijk zeurend aan1 zijde, dag later echt duidelijk stekend, kan dan echt aanwijzen waar t zit, en daarna zeurt t nog n beetje na.
De maand hiervoor voelde ik m niet aankomen maar voelde ik mij raar en nekpijn zoals ik straks omschreef. Kon niet precies zeggen wanneer ie toen sprong want had hele dag erge pijn, moest toen gelukkig maar 3 uitjes werken, was blijkbaar te zien dat t pijn deed wNt ik kon niet goed lopen en zitten en collega’s vroegen wat heb je? Ik zei eisprong.. ???? grapje. Ik zei uuuuhhhh rugpijn. Ben thuis maar in bed gaan liggen dutje gedaan en nog in bad gegaan dat voelt dan wel beter?? Dit duurde vanaf opstaan tot in de avond en dag erna nog een vage korte bloeding. Dit was de 1e eisprong na bevalling en mijn gyn zei dat ik Mn lichaam de tijd moest geven want alles wordt door de kracht door elkaar gehusseld en duurt even voor t weer zn plekje heeft, dit heeft mij wel echt gerust gesteld. Magoed deze hevige zijn hopelijk verleden tijd.