Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Vandaag een test gedaan.. 1 dag overtijd en negatief helaas.
thuis had ik nog ovu testen liggen en hoorde dat deze ook positief uitslaan als je zwanger bent.. deze is namelijk extra gevoelig, ik dacht ik doe het gewoon. Deze is wel duidelijk positief en al heel snel. 
Nu weet ik dus ook niet wat ik moet denken helaas. Even afwachten misschien zaterdag weer een test doen of zou dit te vroeg zijn? 

Wat denken jullie ??

Ik ben zo zenuwachtig. Vandaag of morgen is NOD. Di en wo positief getest. Ga morgen met een andere test weer testen. Hopelijk zit ie er nog. Voel me wel raar, maar kan ook psychisch zijn. Werken lukt niet echt. M’n vriend is supergelukkig en wil al shoppen voor de babykamer, ik wil eerst nog 100x bevestiging voor ik het geloof. 

vogeltje, klopt dat zeggen ze ja. Maar blijkbaar ook positief als je niet zwanger ben. Ik heb dat een paar keer getest namelijk. 
Nu weet je nog niks want als je wel zwanger bent kan hij ook positief zijn, maar bij niet dus blijkbaar ook. Ik had dus op dat moment veel LH in urine ipv HCG. 
Ik zou tot 1 dag na je nod afwachten om teleurstellingen en onzekerheid te vermijden
 Lepeltje..dat zit vast goed! Maarre lekker blijven testen haha. Zou ik ook doen, ik omdat ik gek ben op testen ? 

Dank Citrus, ik ben ook gek op testen. Gewoon bevestiging, want je psyche en lichaam maken je helemaal gek. Sorry, ik had even paniekuitbarsting net. 

Spannend vogeltje, kan nog alle kanten op. Ik zou gewoon nog een andere test kopen. Clearblue, kruidvat, action zijn volgens mij wel goeie. 

Gefeli DivingWoman!

Thnx Ladies! Ik hoop dat er nog velen mogen volgen, het is immers nog 'maar' de 4e van de maand!
Eerlijk gezegd weet ik niet precies op hoeveel positieve testen we nu zitten. Dwaallichtje, heb jij een actuele lijst misschien?
Oh wat vervelend voor de meiden die helaas weer ongesteld zijn geworden. Ik gun het jullie ook zo hard!

Blijft spannend vogeltje, ik zou iig nog ff afwachten als je wel zwanger bent ben je dat ook nog over n dag of 4 denk ik dan altijd maar. 
Ik hou ook wel van testen maar vorige maand 2 dure verspild vanwege de klachten en ik meende innestelings bloeding. NOT ? probeer dat nu echt niet meer te doen, eens kijken of ik dat ga volhouden.. 

Terug
Bovenaan