Nieuwe wachten op NOD okt 2018

lienelie idd mega licht!! Maar als hij in het echt ietsje duidelijk is dan geloof ik je natuurlijk. Ik weet niet of ik de streep daadwerkelijk zie of hem zelf kan inbeelden, ben ik nl ook erg goed in ??. Morgen zou hij ietsje duidelijker moeten zijn, dan zie ik graag weer een foto! 

Ik had gisteren mijn NOD. Wilde eigenlijk wachten tm zaterdag, maar kon niet wachten.. Gisteren al een test gedaan gaf heel licht positief aan. Ik vond de test niet fijn, dus hup vanochtend even op de fiets naar de trekpleister. 
Weer test gedaan en duidelijk positief! Blijf wel beetje onzeker omdat ik 3,5 mnd geleden een miskraam kreeg bij 6.6weken. Ik wacht iig deze tijd af tot ik de vk ga bellen voor een afspraak.

Dwaallichtje ja elke dag zelfde tijd terwijl ik nog op bed lig. 
Citrus kijk dat is een mooie lijn haha daar kan je wijs uit. Ja ik dacht zelf mijn eisprong te voelen op de 17 maar de 25 lijkt met de stijging er meer op. 
Jullie nog tips hoe ik mijn cyclus meer kan gaan begrijpen? 

Nee geen tips helaas, je kan het niet beïnvloeden en ook niet afdwingen helaas. Enige is je baarmoedermond checken en je cervixslijm. Als je meer wilt weten over je bmm dan kun je erop googlen. Die geven namelijk ook aan wanneer je vruchtbaar bent. Succes! 
Gefeliciteerd divingwoman!! wat een mooie test! Ben jij nr 5? 
lienelie ik hoop voor je dat je op nr 6 met een duidelijke test mag plaatsnemen. 

Lienelie ik zie eigenlijk geen streepje. Miss komt het door de foto. Anders nog een test doen? 
DivingWoman Gefeliciteerd! Een duidelijke positief
Tomaat oei lastig te bepalen juist omdat ie telkens omhoog en omlaag schiet. Vaak na een ovulatie zie je dat je stabiel hoger blijft tot een dag of 2 voor je NOD/Menstruatie. Je zou dan idd zeggen 25e eisprong omdat je dan wat langer hoog blijft en dan 1x dipt dat kan van innestelling zijn. Maar kan het je helaas niet zeker zeggen

Terug
Bovenaan